וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מאוויס צ'יבוטה חתם בלודוגורץ הבולגרית לארבע שנים

19.2.2019 / 11:35

מלך שערי ליגת העל השלים את המעבר לאלופת בולגריה, אליה הוא יצטרף בקיץ. הזהובים יתחלקו עם מכבי תל אביב בכ-800 אלף יורו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאוויס צ'יבוטה חתם הבוקר (שלישי) לארבע שנים במדי אלופת בולגריה, לודוגורץ רזגארד, אליה הוא יעבור מבני יהודה בקיץ. החלוץ בן ה-22 סיכם את תנאיו ועבר בדיקות כבר לפני כשבוע, ואתמול המריא לבולגריה שוב כדי לחתום. ההערכות הן שבני יהודה תקבל עבורו כ-800 אלף יורו, כשמחצית מהסכום יעבור למכבי תל אביב.

באתר הרשמי של המועדון הבולגרי נכתב: "לודוגורץ ממשיכה באסטרטגיה של בנייה לטווח ארוך והיום השלימה את העברתו של מלך השערים של הליגה הישראלית, מאוויס צ'יבוטה מבני יהודה. החלוץ המוכשר, שהיה על הכוונת של כמה קבוצות מוכרות מאירופה, היה המטרה של ההנהלה".

צ'יבוטה, שחקן הסגל הרחב של נבחרת קונגו, הצטרף למחלקת הנוער של מכבי תל אביב בגיל 16, אבל בשנים הבאות לא קיבל הזדמנויות בקבוצה הבוגרת של המועדון. הוא הושאל לשנתיים בהפועל כפר סבא ולאחר מכן לבני יהודה. בקיץ האחרון הוא חתם במדי הזהובים לשלוש שנים במסגרת העברתו של מאור קנדיל מהזהובים למכבי תל אביב.

שחקן הכנף שעבר העונה הסבה לעמדת החלוץ, כבש עד כה 10 שערי ליגה והוא מוליך את טבלת הכובשים של ליגת העל. הוא אמר היום: "לפני הכל אני רוצה להודות לבני יהודה על האפשרות להתקדם מקצועית וכלכלית. בני יהודה, העומד בראשה - ברק אברמוב, יוסי אבוקסיס, כל עובדי המועדון והשחקנים הפכו בשנתיים האחרונות למשפחה בשבילי. כמובן שכל כולי מרוכז ומחוייב למטרות שנותרו לנו עד לסיום העונה, בליגה ובגביע".

עוד בנושא:

בילבול בבני יהודה: "עושים עונה מצוינת, אבל אי אפשר ליהנות ממנה"
סילבסטר: "מרגיש טוב מאוד והכול הולך", אבוקסיס: "כואב לי שהקהל שלנו לא היה"

מאוויס צ'יבוטה חותם לודוגורץ רזגארד. אתר רשמי, לודוגורץ רזגארד, אתר רשמי
קפיצת מדרגה. צ'יבוטה/אתר רשמי, אתר רשמי, לודוגורץ רזגארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully