וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילבול בבני יהודה: "עושים עונה מצויינת, אבל אי אפשר ליהנות ממנה"

17.2.2019 / 8:40

בקבוצה לא ידעו איך לעכל את הניצחון 2:4 על הפועל חיפה בצל המשבר בין ברק אברמוב לאוהדים: "מישהו צריך להיות המבוגר האחראי. זה לא יחזיק לאורך זמן". בלטקסה: "נמשיך לשחק חזק"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בבני יהודה לא ידעו איך בדיוק לעכל את הניצחון 2:4 על הפועל חיפה אתמול (שבת). מצד אחד, הקבוצה ניצחה והבקיעה בצרורות, ומנגד המשבר בין הבעלים ברק אברמוב לאוהדי הקבוצה החריף, כאשר אתמול האוהדים מחו מחוץ לאצטדיון המושבה וליד ביתו של אברמוב. עוד לפני המשחק, אוהדים שניסו להיכנס למושבה נדרשו להזדהות ומי שזוהה כאוהד בני יהודה לא יכול היה להיכנס. במועדון אמרו אתמול: "אנחנו עושים עונה מצויינת, אבל אי אפשר ליהנות ממנה. מישהו צריך להיות המבוגר האחראי שיעשה הפסקת אש בין אברמוב לבין הקהל, המצב הנוכחי לא יחזיק לאורך זמן".

המאמן יוסי אבוקסיס היה מחוייך בסיום המשחק ואמר: "לנצח בשתי רביעיות קבוצות מהפלייאוף העליון זה כיף ענק. התעשתנו מהר מאוד מתקופה רעה, צירפנו את השחקנים הנכונים שיעזרו לנו ולא סתם כאלה שיגידו שהבאנו. כל מי שצירפנו עוזר ויש לו השפעה על הקבוצה. יקוב סילבסטר עושה דברים גדולים בשני המשחקים האחרונים, אבל גם תאמבי סגס ועמית וזנטי עוזרים לנו וכל מי שצירפנו".

שחקני בני יהודה חוגגים. דני מרון
הקבוצה נראית נהדר. שחקני בני יהודה חוגגים/דני מרון

אבוקסיס הסביר את התקופה הרעה שעברה על הקבוצה: "שעוזב שחקן משמעותי כמו ירדן שועה, שהיה לו שילוב מצוין עם מאוויס צ'יבוטה, זה יוצר בעיה. אני שמח שהתעקשנו על סילבסטר ולא עשינו פעולה מלחץ והבאנו מישהו אחר. החכמה היא לעשות דברים נכון ולא בלחץ, לבחור את השחקן הנכון. שחקן כמו סילבסטר עושה את הסביבה טובה יותר ואת השחקנים לידו טובים יותר, כמו שזה קורה עם מאוויס". על צ'יבוטה עצמו אמר: "הוא עשה דברים יפים במשחק. הוצאתי אותו רבע שעה לסוף כי הוא לא התאמן סדיר כל השבוע. זה לא רק ההתקפה, גם משחק ההגנה היה טוב למרות שני השערים שספגנו, החלק הקדמי שלהם מאוד מסוכן. אני חושב שברגע שנבטיח את הפלייאוף יכולות להיות גם מטרות אחרות".

המגן השמאלי מתן בלטקסה הוסיף: "אנחנו נמשיך לשחק חזק עד הסוף גם אם נבטיח את הפלייאוף העליון. הניצחון נותן ביטחון אבל אנחנו צנועים, יודעים מי אנחנו, מה המטרות ומה הקשיים. החיזוק שעשינו עשה שינוי, שוחררו שחקנים והסגל התעבה עם שחקנים מצויינים. חורה לנו שהקהל לא היה כאן, זה גדול מאיתנו השחקנים, זה בין הקהל לבין הבעלים".

עוד באותו נושא

סילבסטר: "מרגיש טוב מאוד והכול הולך", אבוקסיס: "כואב לי שהקהל שלנו לא היה"

לכתבה המלאה
מתן בלטקסה שחקן בני יהודה עם שי קונסטנטין. יוסי ציפקיס
השחקנים נשארים צנועים. מתן בלטקסה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully