וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבסטר: "מרגיש טוב מאוד והכול הולך", אבוקסיס: "כואב לי שהקהל שלנו לא היה"

16.2.2019 / 20:21

בבני יהודה חגגו את ה-2:4 מול הפועל חיפה וככל הנראה הבטחת המקום בפלייאוף העליון. שרון מימר: "ביצענו הרבה טעויות נאיביות ושילמנו ביוקר"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. דני מרון
מרוצה. אבוקסיס/דני מרון

בני יהודה הבטיחה הערב (שבת) כמעט סופית את מקומה בפלייאוף העליון. הזהובים ניצחו 2:4 את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-23 ושיפרו את מאזנם ל-37 נקודות, שמונה יותר מהפועל באר שבע שנמצאת במקום השביעי ושבע מעל הפועל חיפה שכרגע שישית. כשמרבית הקבוצות עוד צריכות לשחק אחת נגד השנייה ולאור העובדה שלבני יהודה יש יחס שערים עדיף משל כל היריבות הללו (20:37), אפשר לומר כמעט בוודאות שהיא הבטיחה את המקום בין שש הראשונות בתום העונה הסדירה. יקוב סילבסטר כבש צמד (18 ו-57), שי קונסטנטין (39 בפנדל) ועמית זנטי (88) כבשו לזכות בני יהודה, איציק עזוז בשער עצמי (32) ופנדל של גל אראל (82) רק צימקו.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "כל הזמן אמרתי שאצרף שחקנים שיוכלו לעזור לנו, אני שמח שהתעקשנו על זה והבאנו שחקנים משמעותיים, שמוסיפים ועוזרים לנו. חיכינו ליקוב סילבסטר, היו לו כמה הצעות ואני שמח שהוא הגיע אלינו, גם הוא שמח. רואים את האיכויות שלו. עשינו צעד משמעותי לפלייאוף העליון, אני לא יודע אם צעד סופי. כאב לי מאוד בשביל הקהל הטוב שלא היה במשחק, ויש פה הרבה קהל טוב. חבל שכמה בודדים עושים נזק למועדון. צריך להוציא אותם מתוך בני יהודה, הם כל הזמן מחפשים נזק ואני מאסתי בלדבר על זה".

חלוץ בני יהודה יקוב סילבסטר: "אני מרגיש טוב מאוד עכשיו, זה הדבר החשוב ביותר בשבילי. אני כאן כדי לעזור לקבוצה ועד כה זה הולך טוב מאוד".

מאמן הפועל חיפה שרון מימר: "נענשנו על כל טעות ולצערי עשינו שלוש טעויות שעלו לנו בשלושה שערים. אחוז ניצול המצבים של בני יהודה ממש מדהים. בכל פעם שחזרנו למשחק נתנו להם מתנה בחזרה, זה מאוד חבל. עמדנו טוב מבחינה טקטית, סיפור המשחק זה הטעויות הנאיביות שלנו, אולי זה מלחץ. נותרו שלושה משחקים של מלחמת עולם כדי להשיג את הפלייאוף. שני המשחקים האחרונים החזירו אותנו מאוד אחורה, אבל כלום לא גמור".

עוד בנושא:

בני יהודה ניצחה 2:4 את הפועל חיפה והבטיחה כמעט בוודאות את המקום בפלייאוף העליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully