וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: אפילו השחקנים הופתעו מסארי, "השאלה היא לא אם אלא מתי" הוא יפוטר

ההדחה מהגביע העלתה את מפלס הלחץ בצ'לסי: המאמן ספג קללות מהאוהדים, איבד את חדר ההלבשה וההנהלה כבר נפגשה לדון במעמדו. הפרשנים קוטלים, אברמוביץ' יכריע

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

הלחץ על מאמן צ'לסי, מאוריציו סארי, הולך וגובר. ההפסד הביתי 2:0 למנצ'סטר יונייטד אמש (שני) בשמינית גמר הגביע האנגלי הותיר את הבלוז מחוץ למירוץ לעוד תואר ובממלכה מותחים ביקורת חריפה על סגנון המשחק של האיטלקי שכבר זכה לכינוי "סארי בול": הנעת כדור יפה, אך חסרת תכלית.

במהלך המשחק חלק מהאוהדים אף שרו "פאק סארי בול" וקראו בשמו של פרנק למפארד. הם גם שרו למאמן: "יפטרו אותך בבוקר", בעוד אוהדי מנצ'סטר יונייטד השיבו בשירה: "תחזירו את מוריניו".

היום דווח באנגליה ש"חברי הנהלה בכירים בצ'לסי" נפגשו על מנת לדון במעמדו. בהנהלה "מודאגים מאוד" מהמצב בקבוצה - גם מהיכולת, גם מהתוצאות וגם ממצב הרוח והדיווחים על הנעשה בחדר ההלבשה. המחאה של האוהדים לא מוסיפה שקט, ורק מגבירה את הלחץ. ההדחה מהגביע מגיעה בהמשך להשפלה הגדולה, בתבוסה 6:0 למנצ'סטר סיטי. באנגליה טוענים שעל פי "גורמים" בהנהלה, "השאלה היא לא אם, אלא מתי" סארי יפוטר. באנגליה טוענים שגם השחקנים מופתעים מהגישה של המאמן, שאתמול בפיגור 2:0 במחצית לא עשה שום שינוי, דבר ש"עורר תמיהה" בקרב השחקנים.

סארי עצמו אמר בסיום: "היינו חסרי מזל כי שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה ובכל זאת ירדנו להפסקה בפיגור 2:0. במחצית השנייה שיחקנו כדורגל מבולבל. כמובן שאני מרגיש את הלחץ להשיג תוצאות. אנחנו חייבים לעבוד, אנחנו חייבים לדבר, אנחנו חייבים להיות יותר אגרסיביים ונחושים בשתי הרחבות".

עוד בנושא:

רוברטו פירמינו בספק למשחק בין ליברפול לבאיירן מינכן
מאירופה ל-MLS: נאני חתם באורלנדו סיטי האמריקאית
רק 0:0 לדורטמונד נגד נירנברג, רומא ניצחה את בולוניה

מאוריציו סארי, מאמן צ'לסי. רויטרס
הזמן אזל? סארי/רויטרס

שחקן העבר של הבלוז, ג'ימי פלויד האסלביינק, שימש אמש כפרשן של BBC ואמר: "אלו זמנים מדאיגים עבור צ'לסי. יש להם משחקים חשובים בזמן הקרוב והם יהיו חייבים להרים את עצמם. כשהם לא החזיקו בכדור, השחקנים לא עשו כלום, לא נראה שהיה להם רעב להחזיר את הכדור לרגליים שלהם. צ'לסי משחקת יפה עם הכדור, אבל היא לא יצרה מצבים".

שחקן עבר אחר של הקבוצה, כריס סאטון, אמר בחריפות: "זה המשחק האחרון של סארי כמאמן צ'לסי, איך זה יכול להימשך? יש דרכים להפסיד את המשחק. כמובן שמה שחשוב זו התוצאה, אבל זה היה נראה אחרת אם צ'לסי הייתה מגיעה להרבה מצבים ונתקלת ביום גדול של השוער שמולה. אלא שזה לא היה המקרה. זה ברור, ה'סארי בול' שבור. אם אברמוביץ' לא יפטר אותו, צריך להעמיד בסימן שאלה את הרעב של הבעלים".

חלוץ העבר האגדי, אלן שירר, ריחם על גונסאלו היגואין: "צ'לסי רדפה אחרי מנצ'סטר יונייטד במחצית השנייה והיגואין היה לבד ברחבה מול ארבעה שחקני הגנה. קשה להיות חלוץ בקבוצה הזו".

אקס מנצ'סטר יונייטד, פיל נוויל, הסביר: "סארי עקשן, אבל עקשנות עלולה לעלות לך בעבודה שלך. אבל אני לא חושב שצ'לסי צריכה לפטר אותו. היא משחקת כדורגל טוב, אבל קצת צפוי".

שחקן העבר, לי דיקסון, אמר: "עם צ'לסי אנחנו יודעים איך זה יראה מהדקה הראשונה עד הדקה ה-90. לפעמים זה עובד, אבל אם לא - הקבוצה נראית נורא".

ג'ון אושיי, שמשחק היום ברדינג ואתמול התארח כפרשן, אמר: "פעמוני האזהרה נשמעו לראשונה כשסארי אמר שהוא לא מצליח להעלות את המוטיבציה של השחקנים שלו. הביטחון נמוך והקבוצה נכנסה לכדור שלג".

עדכון ראשון: 6:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully