וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול - באיירן מינכן: רוברטו פירמינו לא התאמן בשל מחלה והוא בספק

החלוץ הברזילאי סובל מווירוס ועשוי להחמיץ את המשחק הראשון בשמינית גמר האלופות, גם לוברן לא התאמן (ג', 22:00, 5+). קומאן יפתח אצל האורחת?

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים19/02/2019
ליברפול
    0
      באיירן מינכן
      וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

      בווידאו: הקבוצה האנגלית שתומכת בקהילה הלהט"בית

      משחקי שמינית גמר ליגת האלופות יימשכו מחר (שלישי, 22:00, 5+ לייב) כשליברפול תארח את באיירן מינכן עם בעיות בהגנה. יורגן קלופ מוכן לאפשרות שפאביניו ישחק כבלם לצד ג'ואל מאטיפ. דיאן לוברן עדיין פצוע ובספק, וירג'יל ואן דייק מורחק וג'ו גומז מתאושש מפציעה. קלופ טוען שלוברן מתאמן עם הכדור, אבל בספק. "לגבי דיאן, אני חייב לחכות דקה אחרי דקה כדי לראות אם יש או אין סיכוי שישחק", אמר קלופ, "פאביניו? במשחק ליגת האלופות, מול באיירן מינכן, זאת לא משימה קלה, אבל זה הגיוני. יהיו הרבה רגעים במשחק שבהם נצטרך להתגונן. אנחנו מכבדים מאוד את באיירן מינכן. מהירות, טכניקה, ניסיון, יש להם את כל מה שצריך כדי להצליח". לוברן לא שיחק מאז ה-7 בינואר, כשנפצע אחרי שש דקות בהפסד לוולבס בגביע. קלופ גם מחכה לראות מה מצבו של ג'רדאן שאקירי שסובל ממתיחה. בשורה לא טובה ליורגן קלופ הגיעה מכיוונו של רוברטו פירמינו. הברזילאי לא התאמן בשל מחלה וכרגע לא ברור אם ישחק.

      קלופ יפגוש את שחקניו לשעבר רוברט לבנדובסקי ומאטס הומלס, עליהם אמר: "חבר'ה פנטסטים, אני מוקיר להם תודה כי בלעדיהם הקריירה שלי לא הייתה אותו דבר". על ליברפול והקשר שלו עם העיר והמועדון: "קבלת הפנים שקיבלתי הייתה מדהימה, ומאז זה רק משתפר. התפתחנו יחד, אני מרגיש את החיוביות באצטדיון. עד עכשיו זה סיפור יפה, אבל הוא עוד לא נגמר". הגרמני הוסיף ש"אנחנו אולי הקבוצה הכי אמוציונלית בעולם הכדורגל, ואמוציות מבחינתי זה דבר חיובי". על אף שאיבדה מומנטום בליגה, ליברפול עדיין מפנטזת על אליפות ראשונה מאז 1990, אבל לא מוותרת על ליגת האלופות, אחרי שבשנה שעברה נעצרה רק בגמר.

      עוד באותו נושא

      השידור של באיירן מינכן צונזר באיראן, הסיבה? "שופטת שלבושה לא צנוע"

      לכתבה המלאה
      יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
      מתרגש. קלופ/רויטרס

      בצד השני, באיירן מינכן הותירה את ג'רום בואטנג החולה מחוץ לסגל. לפרנק ריברי נולד הלילה תינוק ובילה עם אשתו בבית היולדות, אבל ניקו קובאץ' הודיע שהוא צפוי להצטרף לחבריו ולהיות עמם. גם אריאן רובן (מפשעה) ותומאס מולר (מורחק) לא בסגל. קינגסלי קומאן כן בסגל, על אף שנפצע בשישי מול אוגסבורג והוחלף. המנהל המקצועי של באיירן, חסן סליהמידז'יץ', התייחס למצבו של קומאן ואמר: "זה נראה חיובי, אבל נראה. נותרו לנו עוד 36 שעות להחליט". לשמחתם של הגרמנים,

      טיאגו אלקנטרה אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להיות במיטבנו מחר ולא משנה מי יהיה במגרש. ליברפול השתפרה מאוד בשנים האחרונות ואנחנו מצפים למשחק קשה". מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ' התייחס למצבו של קינגסלי קומאן לקראת המשחק ואמר: "הוא משתפר משעה לשעה. קינגסלי צריך להיות נטול כאבים לחלוטין. אנחנו אופטימים שהצוות הרפואי יכשיר אותו עד מחר בלילה". על היריבה אמר קובאץ': "ליברפול קבוצה ברמה הכי גבוהה, אבל גם אנחנו. הם גם מכבדים אותנו, המטרה היא כמובן להתקדם. יהיה קרב קשה".

      רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
      לבנדובסקי באימון באנפילד/רויטרס
      מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
      סלאח עם חיוך רחב באימון/רויטרס
      ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. רויטרס
      ניקו קובאץ' במסיבת העיתונאים/רויטרס

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully