וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 0:0 לבורוסיה דורטמונד מול נירנברג האחרונה, הפער מבאיירן רק 3

הקבוצה של לוסיאן פאבר המשיכה בתקופה החלשה שלה והיא נראית בדרך גם לאובדן האליפות. איטליה: רומא ניצחה 1:2 את בולוניה ועלתה למקום החמישי

פאקו אלקאסר שחקן בורוסיה דורטמונד עם אקסל ויטסל. רויטרס
המשבר נמשך וגם האליפות תלך לאיבוד מהר מאוד בקצב הזה. ויטסל ופאקו/רויטרס

אחרי שאיבדה את הגביע לפני כשבועיים וככל הנראה איבדה גם את הסיכוי בליגת האלופות, נראה שבורוסיה דורטמונד נמצאת במסלול "הנכון" כדי לאבד גם את תואר האליפות. הצהובים-שחורים רשמו עוד תצוגת נפל וסיימו ב-0:0 בחוץ מול נירנברג האחרונה והחלשה במשחק שנעל את המחזור ה-22 בבונדסליגה. זה היה המשחק החמישי ברציפות שבורוסיה דורטמונד לא מצליחה לנצח בכל המסגרות.

בעקבות התוצאה וה-2:3 של באיירן מינכן באוגסבורג בשישי, הפער בין השתיים צומק לשתי נקודות בלבד. כזכור, אותו פער עמד על שבע רק לפני פתיחת המחזור שעבר, אבל דורטמונד שמטה יתרון 0:3 בבית נגד הופנהיים, סיימה ב-3:3 והיום שמטה שתי נקודות נוספות, כך שהפער צומק כדי משחק אחד בלבד והקבוצה של לוסיאן פאבר - שנראה כמי שמאבד את הקבוצה שלו ברגעים המכריעים של העונה - עוד צריכה לשחק באליאנץ ארנה העונה.

רומא - בולוניה 1:2

ניצחון חשוב לג'אלורוסי, שלא מאבדים אחיזה במירוץ על המקום הרביעי. אלכסנדר קולארוב כבש בפנדל בדקה ה-55 אחרי שסטפן אל שעראווי הוכשל ברחבה, פדריקו פאסיו הכפיל בדקה ה-73 וניקולה סאנסונה רק צימק שש דקות לסיום. רומא רשמה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות והיא מרוחקת נקודה מהמקום הרביעי. בולוניה נותרה מתחת לקו האדום.

ווסקה - אתלטיק בילבאו 1:0

אחרי שני ניצחונות מפתיעים ברציפות, נועלת הטבלה נעצרה וספגה הפסד ביתי שהותיר אותה עם 18 נקודות בלבד, ככל הנראה בדרך אל הליגה השנייה כשהפער שלה מסלטה ויגו שנמצאת בחוף מבטחים עומד על שש נקודות כרגע. מנגד, אתלטיק בילבאו הראתה המשכיות אחרי היכולת המצוינת שהציגה נגד ברצלונה במחזור שעבר ופנדל של ראול גרסיה בדקה ה-19 סידר לה שלוש נקודות יקרות.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
שחקני רומא חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully