וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שוב מאמינה בהעפלה לפלייאוף עליון: "הערב זו הזדמנות לתקן"

18.2.2019 / 11:36

"הגיע הזמן שננצח משחק גדול": תוצאות המחזור מחזירות את התקווה לבית"ר, שנעזרת במידע על הנעשה באימוני הפועל באר שבע: "הם ירצו להטריף את טרנר, נצטרך קור רוח". קלינגר מכין הפתעה? (21:00, ערוץ הספורט)

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מכבי חיפה מסכמת עוד ניצחון

ההפסדים של הפועל חיפה והפועל חדרה גרמו ללא מעט אופטימיות בבית"ר ירושלים ואמונה מחודשת כי הקבוצה יכולה לסיים את העונה הסדירה עם מקום בפלייאוף העליון. על פי הערכות של ניר קלינגר והצוות המקצועי 36 נקודות זאת כמות נקודות שאמורה להספיק למקום בשישייה הראשונה, כך שגם אם בית"ר לא תנצח הערב בטרנר (שני, 21:00, ערוץ הספורט), נקודה היא חובה מבחינתה.

עוד בנושא

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: עזרא תורגל אצל האלופה, בכורה לקינדה
אליניב ברדה ביקש את תמיכת אוהדי הפועל באר שבע: "איתכם אנחנו כוח"
ניר קלינגר: "אני עומד על זה שיקוב סילבסטר לא מתאים לסגנון של בית"ר"

עידן ורד בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
זה הזמן להתעורר. ורד/דני מרון

בבית"ר לא רצו לחשוב על אפשרות של הפסד ואף אמרו הבוקר: "הפסד כנראה יגמור את הסיכויים וגם יסבך אותנו עם התחתית, כל מי שרוצה להיות חלק מבית"ר ירושלים בשנים הבאות צריך להביא תוצאות והערב זאת הזדמנות לתקן עבור כל אחד ואחד, פלייאוף תחתון זה כישלון של כולם כולל כולם".

בצוות המקצועי היו גם אתמול התלבטויות בנוגע ל-11 שיפתחו וגם נעזרו במידע על הנעשה באימוני באר שבע והתרגולים של ברק בכר. "באר שבע תלחץ ותרצה להכניס את טרנר לטירוף, נצטרך קור רוח ולדעת לשחק בשקט ולייצר מספיק מצבים כדי לנצח", אמרו בבית"ר, "הגיע הזמן שננצח משחק גדול".

ניר קלינגר מתלבט אם לפתוח עם פרדי פלומן בהתקפת הקבוצה או שלתת לרומני מיחאי וודוץ את חולצת ההרכב. ההערכה היא כי עידן ורד וגדי קינדה יפתחו יחד בהרכב אך ייתכן כי ניר קלינגר מכין הפתעה של הרגע האחרון. מי שייעדרו הם אנטואן קונטה ואנתוני וארן הפצועים.

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מכין הפתעה? קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully