וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל: "נשמור על צניעות. יוהרה מעולם לא היתה דרכנו"

18.2.2019 / 10:45

נתניה מנסה להימנע מאופוריה אחרי ה-1:4 על מכבי פתח תקוה, וחוששת ממשחק הגביע מול המלאבסים: "גם מכבי ת"א לא ניצחה את סכנין פעמיים תוך כמה ימים"

שחקני מכבי נתניה חוגגים. דני מרון
איך שומרים אותם במתח גבוה לקראת הגביע? שחקני מכבי נתניה חוגגים/דני מרון

במכבי נתניה רוצים להחזיר את השחקנים לקרקע אחרי ה-1:4 המשכנע אמש (ראשון) בחוץ על מכבי פתח תקוה. במועדון עדיין רוצים להבטיח בוודאות את המקום בפלייאוף העליון וחושבים על המשחק מול הפועל תל אביב, אבל לא פחות חשוב מכך רוצים מאוד להיות בחצי גמר גביע המדינה וחוששים ממשחק הגומלין שמצפה לקבוצה בעוד שבוע במושבה מול אותה מכבי פתח תקוה. כזכור, ניצחה מכבי נתניה במפגש הראשון ברבע הגמר 0:1. מדובר ביתרון לקראת הגומלין, אך יש גם חשש.

"לנצח את אותה קבוצה שלוש פעמים בתוך זמן קצר זה לא פשוט", אמר אמש המאמן סלובודאן דראפיץ'. "נכון שגם תיקו יספיק לנו בגומלין הגביע מול מכבי פתח תקוה, אבל עדיין משחק מול אותה קבוצה בפרק זמן קצר הוא תמיד קשה. אפילו מכבי תל אביב לא הצליחה לנצח את בני סכנין בליגה אחרי שהביסה אותה בגביע המדינה כמה ימים קודם".

הבעלים אייל סגל כדרכו כתב הבוקר בפייסבוק מסר לאוהדים וגם לשחקנים: "הבוקר השמש תזרח מאותו מקום. אימון השחרור יחזיר את השחקנים לפרופורציות ולקרקע ואנחנו נשמור על צניעות. יוהרה מעולם לא היתה דרכנו".

הקפטן ניקו אולסק שאמר לפני שבוע שמכבי נתניה המועדון הכי טוב בארץ ולכן הוא לא פוזל לשום קבוצה אחרת, המשיך להיות "פטריוט" ואמר אמש בתום המשחק: "כשהכדורים נכנסים לנו בהתקפה, אי אפשר לעצור אותנו".

עוד בנושא

מכבי נתניה ניצחה 1:4 את מכבי פתח תקוה, צמד לבצ'יראי הלוהט
צפו בחגיגות של נתניה, דראפיץ': "לא כל יום נופל שחקן כמו בצ'יראי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully