וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגות של נתניה, דראפיץ': "לא כל יום נופל שחקן כמו בצ'יראי, שמח שהוא איתנו"

17.2.2019 / 21:04

מאמן מכבי נתניה הילל את החלוץ שכבש צמד, גיא לוזון המאוכזב הודה: "נתניה היתה טובה יותר, התחכמנו ושילמו במזומן. המלחמה תהיה עד הסוף"

שחקני מכבי נתניה חוגגים. דני מרון
חגיגה נתנייתית במושבה/דני מרון

מכבי נתניה המשיכה הערב (שבת) את התקופה המצוינת שלה כשהביסה 1:4 בחוץ את מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. עומר דנינו כבש ראשון, אבל פאטוס בצ'יראי (צמד), גבי קניקובסקי ויונס מלדה הפכו וקירבו את קבוצתם להבטחת המקום בפלייאוף העליון. מכבי פתח תקוה מנגד רחוקה רק 4 נקודות מהמקום שממנו יורדים ליגה.

צפו בחגיגות של נתניה בחדר ההלבשה

פאטוס בצ'יראי מכבי נתניה. דני מרון
הבינגו של נתניה. פאטוס בצ'יראי/דני מרון

סלובודן דראפיץ' מאמן נתניה אמר בסיום: "פלייאוף עליון? זה תלוי בתוצאות, אנחנו בדרך הנכונה. היה משחק של לפה ולפה. זה היה משחק חשוב מאוד. זו עונה קשה מאוד והייתה לנו התחלה צולעת. הבחורים האלה במאני טיים הגיעו כמו שצריך. דיברנו על הבעיה שהייתה לנו בהתקפה, אבל יש לנו את הסגנון שלנו. אנחנו משחקים ככה כבר כמה שנים וזה הסגנון שמוביל אותנו וידענו שאנחנו צריכים לעבוד. ידענו שדרך משחק נכון ומסודר נוכל לכבוש את השערים שלנו. אני כל כך שמח בשביל השחקנים שהגיעו לצמרת ומגיע להם כל הקרדיט". על בצ'יראי: "בצ'יראי זה בצ'יראי, זה פעם ב.. נופל שחקן כזה. אני שמח שהוא איתי ולא נגדי. הנענו טוב את הכדור, הגענו למצבים והתוצאה הכי חשובה היום".

גבי קניקובסקי: "לא בטוח שהבטחנו את המקום בפלייאוף העליון, אנחנו במגמת עלייה בסיבוב השני אבל עוד לא הבטחנו כלום. נמשיך הלאה. הגענו למצבים גם במשחקים הקודמים ולא נכנס לנו. אני יכול לחייך בגלל שניצחנו ואנחנו ממשיכים לעמוד במטרה שלנו, זה לא חשוב אם זה אני או שחקנים אחרים. ההתחלה לא הייתה הכי פשוטה בעולם כאן, אבל נתנו לי את הזמן והחופש ואני שמח שעכשיו הולך לי".

גיא לוזון: "למעט הפתיחה הטובה שלנו נתניה הייתה טובה יותר מאיתנו. היא שיחקה יותר טוב מאיתנו וניצחה אותנו בכל פרמטר. היא שיחקה טוב מאיתנו. ספגנו שערים שהראו קצת רכות, אם זה בקרן, בשער במתפרצת. התחכמנו ושילמנו במזומן. ברכות לנתניה ואנחנו צריכים להתקדם הלאה. קאניוק עשה אימון פחות טוב ובגלל זה לא פתח. בתחתית אף פעם אין תזמון טוב להפסד, אבל זה כבר לא רלוונטי ואנחנו חושבים על המשחק הבא. היינו במאבק גם לפני שלושה שבועות, היינו שתיים או שלוש נקודות מהקו האדום. המלחמה תהיה עד הסוף, כל הקבוצות ולא רק אנחנו".

שי ברדה סלובודאן דראפיץ' מכבי נתניה. דני מרון
צמד חמד. דראפיץ' וברדה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully