וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: לברון ג'יימס "הצית את הדמיון על העתיד", דווין וייד נפרד: "הליגה בידיים טובות"

דווין וייד ודירק נוביצקי התרגשו מהמחווה באולסטאר האחרון, קרי ותומפסון כבר מתרגלים לשחק אחד נגד השני, אבל מירב העניין היה סביב הבחירות של לברון והכוכבים לצדו, והרמזים על העתיד: "קבוצת הפיתויים"

עריכת וידאו: מתן חדד

דווין וייד ודירק נוביצקי היו הלילה (בין ראשון לשני) האטרקציה המרכזית במשחק האולסטאר, כשהליגה ניצלה את המעמד המכובד על מנת להיפרד משני השחקנים, האהובים והמוערכים, שמחזיקים במאזנם לא רק טבעות ועשרות אלפי נקודות, אלא בעיקר רגעים בלתי נשכחים. וייד ונוביצקי לא נבחרו על ידי הקהל, אלא זכו למקום של כבוד על ידי הנהלת הליגה, שידעה להיפרד מהם בהופעתם האחרונה באולסטאר.

וייד בן ה-37 יפרוש בתום העונה וכבר עושה "סיבוב פרידה" במגרשי הליגה, בעוד נוביצקי בן ה-40 אמר השבוע שלא בטוח שהוא יפרוש, על אף שהוא כבר הרבה מעבר לשיאו. שני השחקנים ידעו להעריך את המחווה, כשהגדולה בהם באה בסוף הרבע השלישי, כשווייד ונוביצקי קיבלו גופייה ממוסגרת שלהם, כשחבריהם נעמדו לצדם במרכז המגרש.

עוד בנושא
אולסטאר 2019: קבוצת לברון ניצחה את קבוצת יאניס עם קאמבק גדול, דוראנט MVP
לברון ג'יימס חושף את השיחה עם קיירי אירווינג: "אוהב אותו, אוהב אצלו הכל"
מכירים טוב את הוד רוממותו? חידון מייקל ג'ורדן - למתקדמים בלבד!

דווין וייד, אולסטאר 2019. GettyImages
עוד ערב שלא ישכח. וייד/GettyImages

"זה היה מיוחד", אמר וייד, כשהוא מתכוון לא רק לטקס, אלא לכל סוף השבוע, שבו זכה לכבוד הראוי לו, "אני פשוט אסיר תודה ל-NBA על זה שערכו משהו שאפילו לא ציפיתי לו, לא רציתי או ביקשתי. לא יכולתי לבקש יותר. זה ללא ספק היה מהנה. זה בהחלט משחק האולסטאר שאזכור יותר מכולם". וייד גם נשא נאום קטן במהלך הטקס הקצר, שבו התייחס לחילופי הדורות ואמר ש"המשחק נמצא בידיים טובות, כך שקל לעזוב עכשיו".

שניהם סיפקו כמה רגעים סמליים: וייד סידר האלי-הופ נהדר ללברון ג'יימס, והזכיר ימים בלתי נשכחים של שני הכוכבים במיאמי. נוביצקי, מנגד, תפר שתי שלשות, וירד להגנה כשהוא לא מצליח להסתיר את החיוך שלו. "זה היה אדיר", הודה נוביצקי, "בסך הכל רציתי לשחק כמה דקות ולקלוע שלשה, וזה בדיוק מה שקרה. הזריקה הראשונה הייתה קצת מרחוק, אבל אמרתי לעצמי, 'היי, זאת הפעם האחרונה שלך פה, לך על זה'. וזה נכנס. היה כיף כל הסופשבוע, תענוג עבורי לשחק לצד השחקנים פה, כיבדו אותי, זה היה מרגש, ועכשיו אני כבר מוכן לחזור הביתה".

עוד באותו נושא

אולסטאר 2019: קבוצת לברון ניצחה את קבוצת יאניס עם קאמבק גדול, דוראנט MVP

לכתבה המלאה
דווין וייד, דירק נוביצקי, אולסטאר 2019. AP
דור שלם גדל עליהם. וייד ונוביצקי/AP
לברון ג'יימס עם דווין וייד, אולסטאר 2019. GettyImages
הזכירו ימים בלתי נשכחים. וייד ולברון/GettyImages

לברון ג'יימס אמר על המשחק האחרון שלו על אותו מגרש עם וייד ש"זה חמוץ מתוק. מצד אחד פרידה, מצד שני כל הזיכרונות על הרגעים הנפלאים שלנו ביחד". קליי תומפסון אמר ש"זה היה סוריאליסטי. החבר'ה האלה אגדות. במיוחד מהילדות שלי. צפיתי בהם נאבקים זה מול זה בעונה הרגילה ובפלייאוף, אלה שניים שהייתה להם השפעה גדולה על הצעירים. היית מתאמן על הפיידאוויי של דירק, על היורוסטפ של ווייד שיצר איתו תקדים. הם ראויים למחווה ולכבוד, כי הם באמת כוכבים בינלאומיים, שלקחו את המשחק לגבהים חדשים".

כמו כן, במהלך האולסטאר כל הזמן עמדה ברקע השאלה מי מהשחקנים הכוכבים שצוותו יחד ישחקו יחד גם בעונה הבאה. הדבר בלט במיוחד עם לברון ג'יימס, שהרכיב אחת אחת הקבוצות, וקשה היה שלא לתהות אם מישהו מהם ישחק לצדו בלייקרס, שכידוע משתוקקת לפתות כוכב נוסף לשורותיה הקיץ.

ב-ESPN נכתב היום: "ג'יימס בחר לקבוצה שלו שחקנים שמקושרים ומוזכרים כאפשרות לשחק לצדו - בין אם יצטרפו אליו כשחקנים חופשיים בקיץ, או בטרייד... בגלל זה השם הקבוצה של לברון שונתה, באופן סרקסטי, ל'קבוצת הפיתויים'... כל מלה, כל שיחה, כל היילייט בין לברון ואחד הכוכבים המוזכרים כאפשרות להצטרף אליו, מיד נותחו והעלו ספקולציות. מאנתוני דייויס לקווין דוראנט, קיירי אירווינג וקוואי לאונרד, מקליי תומפסון ועד דמיאן לילארד - לא משנה מי היה על הפרקט עם לברון, הקהל בבית כבר דמיין איך ייראו השניים ביחד בעונה הבאה עם מדים של הלייקרס. לכן, על אף הניסיון של לברון להתעלם מהנושא, קשה להניח שהוא לא חשב על אותו דבר".

קווין דוראנט מקבל את גביע ה-MVP מקומישינר ה-NBA אדם סילבר, אולסטאר 2019. AP
עוד גביע לארון. דוראנט/AP

מי שזכה בתואר ה-MVP של המשחק היה קווין דוראנט, שנשאל אם התואר הזה משתווה לתארים אחרים שהשיג במהלך הקריירה. "כולם מתוקים. קשה לדרג. הכל מיוחד. זה קול להיות לצד כמה מהשחקנים הכי טובים ששיחקו אי פעם, ולזכות ב-MVP לעיני המשפחה שלי". דוראנט, שצפוי להפוך לשחקן חופשי בקיץ, נשאל עם מי מהשחקנים על המגרש היה מעוניין לשתף פעולה בעונה הבאה, וסירב לספק כותרות או רמזים: "עם כל אחד מהם".

ואם כבר חושבים על הקיץ, קליי תומפסון וסטפן קרי, "האחים ספלאש", שיחקו זה מול זה. "אין ספק שאנחנו התומכים הכי גדולים אחד של השני, אבל הלילה עשינו את זה בכיף", אמר קרי, "דיברנו המון טראש אחד עם השני, ואפילו ממש שמחנו כשראינו שהשני מחטיא. זה היה קצת מוזר, אבל זה בא ממקום טוב".

סטפן קרי, קליי תומפסון, משחק האולסטאר. רויטרס
יריבים. קרי מול תומפסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully