וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן ניצחה, פרנקפורט ומנשנגדלבאך נפרדו ב-1:1

הקבוצה של פטר בוס גברה 0:2 על דיסלדורף\ שער של דניס זקאריה (82) סידר לסייחים נקודת חוץ יקרה, שהותיר את פרנקפורט במרחק תשע נקודות מהם. דני דה קוסטה כבש ראשון (45+1)

דניס זקאריה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
זקאריה חוגג את שער השוויון/GettyImages

המחזור ה-22 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה בורוסיה מנשנגדלבאך לחזור מפיגור ל-1:1 חשוב מבחינתה בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט. בהמשך באייר לברקוזן המתאוששת ניצחה 0:2 את פורטונה דיסלדורף וחזרה למקום החמישי.

באייר לברקוזן - פורטונה דיסלדורף 0:2

מה תגידו על פטר בוס? המאמן ההולנדי הוליך את לברקוזן לניצחון ליגה רביעי רצוף וקבוצתו חזרה למקום החמישי. קאי האברץ החלוץ הצעיר המוכשר כבש את הראשון מקרוב בדקה ה-18. לאון ביילי חתם בדקה ה-66. מאז הבכורה שלו בבונדסליגה באוקטובר 2016, קאי האברץ היה מעורב ב-31 שערים. אין אף שחקן יליד 1999 או מאוחר מכך שהיה מעורב ביותר שערים מזה בחמש הליגות הבכירות באירופה בתקופה האמורה.

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

הקבוצה של דיטר הקינג אמנם רשמה משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון, אבל הצליחה לחזור מפיגור ולהשיג נקודה יקרה במאבק על מקום בין ארבע הראשונות, בעיקר בשל זה שהותירה את פרנקפורט במקום החמישי עם תשע נקודות מתחתיה.

הנשרים כבשו ראשונים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ג'ונתן דה גוזמן הגביה כדור חופשי מצד שמאל, זה הגיע אל דני דה קוסטה, שבעט ונבלם. הוא המשיך את זה פנימה וקבע 0:1. גלדבאך איזנה בדקה ה-82: טוביאס שטרובל הכניס לדניס זקאריה, שבעט מ-18 מטר, קווין טראפ הגיב לא מהר מספיק וזה 1:1. גלדבאך הייתה קרובה מאוד להשיג את כל שלוש הנקודות אחרי שמסירת רוחב של אוסקר ונדט משמאל מצאה את יוסיפ דרמיץ', שבעט מעל השער מהזדמנות מצוינת.

שחקני באייר לברקוזן. GettyImages
שחקני לברקוזן חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully