וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה גונאר סולשיאר: "איבדנו את הדרך שלנו לכמה דקות נגד פ.ס.ז'"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס להפסד באלופות רגע לפני שמינית גמר הגביע נגד צ'לסי (ב', 21:30, ספ' 1), זולה: "אנחנו לא יציבים מספיק"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות מה-0:3 של טוטנהאם נגד בורוסיה דורטמונד

המשחק המרכזי והמסקרן ביותר בשלב שמינית גמר הגביע האנגלי ייערך מחר (שני, 21:30, ספורט 1) כשמחזיקת הגביע צ'לסי תארח את מנצ'סטר יונייטד. רובן לופטוס צ'יק ומרכוס אלונסו, שנעדרו ממשחק הליגה האירופית של צ'לסי ביום חמישי, עשויים לחזור לסגל של מאוריציו סארי. אצל יונייטד ג'סי לינארד ואנתוני מרסיאל יחמיצו את המשחק וצפויים להיעדר לפחות במשך שבועיים אחרי שנפגעו במהלך המשחק מול פריס סן ז'רמן בליגת האלופות.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להתאושש מההפסד לפריס סן ז'רמן, כך זה במועדון כזה. תמיד יהיו לך אתגרים, ולשחק בחוץ נגד צ'לסי זה אחד האתגרים היותר קשים שיש. אנחנו יודעים שהיו כמה דקות נגד פריס סן ז'רמן שאיבדנו קצת את הדרך שלנו. חוץ מזה, לא היינו רעים מדי מבחינה הגנתית. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד על הצורה בה אנחנו רוצים לשחק כדורגל, הצורה בה אנחנו רוצים להגיע למשחקים תהיה תמיד התקפית וחיובית".

עוזר מאמן צ'לסי ג'אנפרנקו זולה אמר: "אף אחד לא מרוצה כשמפסידים כמו שאנחנו הפסדנו לאחרונה. לא רק השחקנים, אלא גם המאמנים וכולם. זו תקופה בה אנחנו לא יציבים, עוברים מניצחון להפסד ואז לניצחון. אנחנו צריכים להיות עקביים. כולנו יודעים את זה וזה חשוב שכולם מבינים את המצב ועובדים על זה: מאמנים, שחקנים והמועדון. האחדות בינינו תעשה את ההבדל בהמשך העונה".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי כבר מחכה ברבע הגמר, גם ברייטון שם

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
מאמין שהקבוצה שלו תראה תגובה. סולשיאר/רויטרס

המספרים

* צ'לסי יכולה להיות הקבוצה הראשונה אי פעם שמדיחה את מנצ'סטר יונייטד בחמישה מפגשי גביע ברציפות.

* זה יהיה המפגש הגביע החמישי בשש השנים האחרונות, כולל מפגשי גומלין. צ'לסי ניצחה 0:1 בשלושת המפגשים האחרונים.

* מנצ'סטר יונייטד ניצחה רק פעמיים ב-22 משחקי החוץ האחרונים שלה מול צ'לסי.

* שתי הקבוצות נפגשו 64 פעמים ב-22 השנים האחרונות, מה שהופך את זה למפגש המשוחק ביותר בין שתי קבוצות פרמיירליג מאז תחילת 1997/8.

* צ'לסי הגיעה לגמר בשתי העונות האחרונים ומנסה לעלות לרבע הגמר שנה רביעית ברציפות.

* צ'לסי עברה שלב בעשר הפעמים האחרונות ששיחקה בבית בגביע.

* מנצ'סטר יונייטד הדיחה את מחזיקת הגביע בעונה לאחר מכן 10 פעמים, יותר מאשר כל קבוצה אחרת. הפעם האחרונה הייתה כשעברה את מנצ'סטר סיטי ב-2011/12.

* השדים האדומים מחפשים לעלות לרבע הגמר בפעם החמישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully