וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי ברבע הגמר אחרי 1:4 על ניופורט

האלופה התקשתה לפרקים אך עלתה. ילד הפלא פודן כיכב עם צמד, גם סאנה ומחרז כבשו. 1:2 לברייטון וכיאל על דרבי קאונטי

עריכה: מתן חדד

נציג ישראלי אחד יהיה בשלב רבע גמר הגביע האנגלי, לאחר שברייטון של בירם כיאל (90 דקות) ניצחה 1:2 את דרבי קאונטי בשמינית הגמר. חברו תומר חמד שיחק 19 דקות בהפסדה של ק.פ.ר ביום שישי לווטפורד. גם מילוול עלתה עם 0:1 בחוץ על ווימבלדון מהליגה השלישית, כשהאלופה מנצ'סטר סיטי התקשתה, לפני שניצחה את ניופורט קאונטי מהליגה הרביעית 1:4.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
לא היה קל. סיטי חוגגת/רויטרס

ניופורט קאונטי - מנצ'סטר סיטי 4:1

מסע הקסם של הסינדרלה הוולשית מהליגה הרביעית שהכניעה את מידלסברו ולסטר סיטי סיפקה פייט ראוי להערכה, אך בסופו של דבר פערי הרמות עשו את שלהם. פפ גווארדיולה עלה בהרכב חזק יחסית ונאלץ לחכות 51 דקות עד השער הראשון, כשגבריאל ז'סוס מצא את לירוי סאנה, ומזווית לא פשוטה מצא הגרמני את הרשת. פיל פודן הכפיל בדקה ה-75, כשילד הפלא דהר ממחצית המגרש, ליהטט וסיים את המבצע האישי עם בעיטה שטוחה לפינה. המארחת חגגה שער מצמק היסטורי בדקה ה-88, כשפדראיג איימונד הקפיץ יפה מעל אדרסון, אך פודן השלים צמד לאחר דקה עם שערו החמישי העונה - כולם בגביעים, שוב בסיומו של סלאלום נאה. את הדובדבן על הקצפת הניח ריאד מחרז, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.

עוד באותו נושא

הנהלת צ'לסי קיבלה החלטה: סארי יפוטר אם לא יעפיל לליגת האלופות

לכתבה המלאה
בירם כיאל שחקן ברייטון לפני טום האדלסון שחקן דרבי קאונטי. רויטרס
שנה שנייה ברציפות שברייטון בין שמונה האחרונות בגביע. בירם כיאל לפני טום האדלסון/רויטרס

ברייטון - דרבי קאונטי 1:2

בירם כיאל השלים 90 דקות בהרכב השחפים, שישתתפו ברבע גמר שני רצוף לראשונה בתולדות המועדון. קבוצתו של פרנק למפארד מליגת המשנה קיוותה להפתיע, אבל הסתפקה בשער מצמק של המגן הוותיק אשלי קול, שאמנם זכה בגביע האנגלי שבע פעמים, אבל מעולם לא כבש במפעל והיום נכנס כמחליף וציין שער בכורה בדקה ה-81. קול רק צימק את התוצאה, לאחר שאנתוני קנוקר הצרפתי (33) ויורחן לוקאדיה ההולנדי (45) כבשו לזכות ברייטון.

אשלי קול שחקן דרבי קאונטי חוגג. רויטרס
שער ראשון בגביע, בגיל 38. אשלי קול/רויטרס

קווינס פארק ריינג'רס - ווטפורד 1:0

הקבוצה של תומר חמד הגיעה לשלב שמינית הגמר לראשונה מזה 22 שנה, אבל נאלצה להסתפק בו. חמד עצמו נכנס כמחליף בדקה ה-71, אבל לא הצליח לעזור לקבוצתו שנכנעה ליריבה מהפרמיירליג. שער של אטיין קאפו הצרפתי (45) הכריע את ההתמודות ושלח את הצרעות, שניצחו את ק.פ.ר. לראשונה מאז שנת 2010, לרבע הגמר.

שחקן ק.פ.ר תומר חמד עם שחקן ווטפורד טום קלברלי. AP
לא הצליח למנוע הפסד. תומר חמד מול טום קלברלי/AP

ווימבלדון - מילוול 1:0

נועלת טבלת הליגה השלישית, שהדהימה עם 2:4 על ווסטהאם בסיבוב הקודם, סיימה את מסע הקסם שלה בגביע לאחר הפסד ביתי. המגן השמאלי מארי וואלאס הכריע כבר בדקה החמישית והעניק למילוול את הכרטיס לרבע הגמר בפעם השלישית תוך שש שנים.

אלכס פירס שחקן מילוול חוגג. רויטרס
מילוול ממשיכה הלאה. אלכס פירס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully