וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: דיאלו אלוף ההטבעות, ג'ו האריס ניצח את סטף קרי בתחרות השלשות

הרוקי של אוקלהומה סיטי גרף את התואר אחרי הומאז' לוינס קרטר, שחקן ברוקלין גבר על קרי בגמר תחרות השלשות, טייטום זכה בתחרות הכישורים

עריכת וידאו: מתן חדד

סוף שבוע האולסטאר בשארלוט נמשך הלילה (בין שבת לראשון) עם מה שחלק יגדירו כמנה העיקרית: תחרויות ההטבעות, השלשות והכישורים. גולת הכותרת הייתה תחרות ההטבעות, שאמנם לא התעלתה לרמה גבוהה במיוחד, אבל סיפקה דאנק גדול אחד של חמידו דיאלו מאוקלהומה סיטי ת'אנדר, שגם בסופו של דבר זכה בכל הקופה. סטף קרי הפסיד בתחרות השלשות, וג'ייסון טייטום ניצח בתחרות הכישורים.

חמידו דיאלו, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מטביע מעל שאקיל אוניל, אולסטאר 2019. AP
הרגע הגדול של הלילה. דיאלו מעל שאקיל אוניל/AP

תחרות ההטבעות

משתתפים: חמידו דיאלו (אוקלהומה סיטי), דניס סמית' ג'וניור (ניו יורק), מיילס ברידג'ס (שארלוט), ג'ון קולינס (אטלנטה)

התחרות נפתחה בעצלתיים. ג'ון קולינס מאטלנטה קיבל 40 נקודות על הדאנק הראשון, חביב הקהל מיילס ברידג'ס הסתפק ב-33 אחרי נסיון לא מוצלח לדאנק בין הרגליים, דניס סמית' גרף 45 נקודות אחרי שהצליח להטביע בסיבוב לאחר חמישה נסיונות שלא צלחו, ובמקום הראשון בשלב זה החזיק חמידו דיאלו, שגרף 48 נקודות אחרי דאנק ממסירה של חברו לקבוצה ראסל ווסטברוק.

בסיבוב השני מיילס ברידג'ס סגר מעט את הפער עם דאנק שזכה למלוא 50 הנקודות, אחרי דאנק מחווה ללארי ג'ונסון, כשהוא לבוש בגופייה שלו במדי ההורנטס ומקבל אסיסט מקמבה ווקר. יחד עם זאת, זה לא הספיק לו ולג'ון קולינס, שניסה לזנק מעל מטוס, פגע בחלק ממנו בדרך וקיבל 42 נקודות. דניס סמית', לעומת זאת, קפץ מעל הזמר ג'יי קול וקיבל 50 נקודות. הרגע הגדול של הלילה הגיע כשחמידו דיאלו, במחווה לוינס קרטר, התעופף מעל שאקיל אוניל - בחור די גבוה וגדול, להזכירכם - ונתלה עם המרפק על הסל, הומאז' להטבעה המפורסמת של קרטר. גם הוא קיבל 50 נקודות, ויחד עם סמית' העפיל לגמר.

את סיבוב הגמר סמית' פתח עם נסיון לא מוצלח לדאנק יומרני, עליו קיבל 35 נקודות בלבד. דיאלו גרף 43 נקודות עם ביצוע חביב, ולמרות שבסבב הבא סמית' גרף את מלוא 50 הנקודות, דיאלו ניצח עם דאנק אחרון בעזרת הזמר קוובו, שהקנה לו 45 נקודות.

בסך הכל גרף דיאלו 88 נקודות לעומת 85 של סמית', והוכתר כאלוף בעיקר בזכות ההטבעה הגדולה על שאקיל.

עוד באותו נושא

אנתוני דייויס מבהיר: אין לי "רשימה", גם בוסטון מועמדת

לכתבה המלאה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מברך את אלוף השלשות ג'ו האריס, ברוקלין נטס, אולסטאר 2019. רויטרס
נושל מהתואר. קרי מברך את ג'ו האריס/רויטרס

תחרות השלשות

משתתפים: קמבה ווקר (שארלוט), סת' קרי (פורטלנד), דמיאן לילארד (פורטלנד), סטף קרי (גולדן סטייט9, דני גרין (טורונטו), דירק נוביצקי (דאלאס), דווין בוקר (פיניקס) וג'ו האריס (ברוקלין).

הפייבוריט סטף קרי רשם סיבוב ראשון מוצלח מאוד עם 27 נקודות, בסשן שכלל עשר קליעות רצופות. הוא העפיל לגמר יחד עם ג'ו האריס (25) ובאדי הילד (26). בגמר האריס היה חד יותר, פתח עם 26 נקודות, גבר עם הילד שהגיע ל-19 בלבד, וגם על קרי שהתחיל טוב אבל נחלש לקראת הסוף וסיים עם 24 נקודות בלבד בגמר, שהעניקו להאריס את הניצחון.

דני גרין (23) והאלוף היוצא דווין בוקר (23) היו קרובים לגמר אבל לא העפילו אליו.

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, זוכה תחרות הכישורים, אולסטאר 2019. AP
בשנייה האחרונה, מהחצי. טייטום/AP

תחרות הכישורים

משתתפים: מייק קונלי (ממפיס), לוקה דונצ'יץ' (דאלאס), דיארון פוקס (סקרמנטו), טריי יאנג (אטלנטה), ניקולה יוקיץ' (דנבר), קייל קוזמה (ל.א לייקרס), ג'ייסון טייטום (בוסטון), ניקולה ווצ'ביץ' (אורלנדו)

ניקולה יוקיץ' התיימר לייצג בכבוד את שחקני הפנים ובסיבוב הראשון גמר סנטר אחר, ניקולה ווצ'ביץ'. מנגד, ג'ייסון טייטום גבר על מייק קונלי, טריי יאנג על דיארון פוקס, ולוקה דונצ'יץ' על קייל קוזמה. לצערו של יוקיץ', האלוף שבדרך ג'ייסון טייטום גבר עליו בחצי הגמר, ויאנג, בדו קרב ישיר מול האיש שהוא תמיד חוסה בצילו לוקה דונצ'יץ', העפיל לגמר אף הוא על חשבון הסלובני.

בגמר התרחשה "דרמה", פחות או יותר. יאנג נראה בדרך הבטוחה לניצחון, אבל ג'ייסון טייטום שהיה מאחוריו קלע מהחצי והקדים אותו בדרך לתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully