וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגב מנסה להעביר את מה שלמד במכבי תל אביב, קולשוב רוצה היסטוריה

14.2.2019 / 8:15

מכבי ראשון לציון, שתפגוש בגמר הגביע את הפועל ירושלים (21:00, ספורט) חולמת על זכייה ראשונה. הסנטר משדר רוגע: "תמיד האמנו בעצמנו". הקלע שנמצא בכושר לא טוב: "מרגיש אחריות. אנחנו קבוצה קשוחה"

מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע המדינה בכדורסל/צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

מכבי ראשון לציון תעלה הערב (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) לגמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים בתקווה לזכות בתואר בפעם הראשונה בתולדותיה בהופעה השלישית שלה בגמר. הכתומים מגיעים למשחק במומנטום מצוין: עם תשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ועם ביטחון גדול שהם יכולים לרשום את ההפתעה הגדולה.

האימון המסכם של הקבוצה, שנערך תחת ריח כבד של ברביקיו שערכה קבוצת הכדוריד המקבילה באחד החדרים באולם, נגע אמש בעיקר בצד הטקטי, כשההתרגשות אצל השחקנים וההנהלה נראית די גדולה. ההערכה היא כי אלפיים כתומים ידחפו את הקבוצה במעמד הגמר הערב.

שחקן מכבי ראשון לציון איתי שגב חוגג. יוסי ציפקיס
מאמין שאפשר לעשות את זה. איתי שגב/יוסי ציפקיס

"אנחנו תמיד האמנו בעצמנו שאנחנו קבוצה טובה למרות שהתוצאות הראו קצת אחרת", אמר איתי שגב על השינוי הגדול של הכתומים שרק לפני חודשיים היו בתחתית הטבלה, "בסופו של דבר יש פה חבר'ה מדהימים, צוות מדהים, אנשים מאוד טובים שאיתנו. הגענו למעמד הזה ואנחנו לא נבוא כדי להיות שם אלא כדי לנצח". שחקן מכבי תל אביב לשעבר, שכבר זכה בגביע בעבר, התייחס לחוסר הניסיון היחסי שיש לחבריו במעמד הזה: "גם אני הייתי במעמדים האלה אבל זה עדיין מרגש באותה מידה. בסופו של דבר זה עבודה של כל אחד עם עצמו להביא את עצמו במצב המנטאלי הכי טוב למשחק. צריך לסמוך על החברים מסביב שיעשו את העבודה שלהם וככה העבודה תהיה קלה יותר".

כשנשאל הסנטר מה היתרון של קבוצתו על פני ירושלים ענה: "אני חושב שהאפשרות שלנו מבחינת הגודל, יש לנו הרבה שחקנים בסייז טוב ואתלטיות והיכולת שלנו לרוץ ולשטוף את המגרש ומקווה שגם הלב שלנו". לבסוף התייחס לשאלה האם הוא קולט שהוא רחוק 40 דקות מדאבל אחרי שכבר זכה בגביע ווינר: "כשהייתי במכבי תל אביב למדתי שאין דבר כזה לא לחשוב על תואר, וזה חלק מהערכים שאני מנסה להביא לקבוצה הזאת. אני חושב שבינתיים זה עובד בצורה טובה ואני מאמין שאפשר לעשות את זה".

עוד באותו נושא

עודד קטש: "אנחנו ראויים לגביע". גיא גודס: "באים עם המון ביטחון"

לכתבה המלאה
איגור קולשוב שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"רוצים להוסיף להיסטוריה של המועדון". איגור קולשוב/ברני ארדוב

שתי הקבוצות נפגשו עד היום שלוש פעמים בעונה הנוכחית, כשראשון לציון מנצחת בחצי גמר גביע ווינר ומשחק הליגה שנערך בבית מכבי, וירושלים מנצחת במשחק שנערך בארנה. אחד השחקנים שהיה בשיאו בתחילת העונה נגד ירושלים, וכעת נמצא בתקופה רעה הוא איגור קולשוב. הקלע לא פוגע במשחקים האחרונים, ובמועדון סיפרו כי מנסים להוריד ממנו לחץ וממשיכים להתייחס אליו כרגיל.

"אני מרגיש אחריות לכל הקבוצה. לכל אחד יש אחריות בקבוצה וכל אחד רוצה לתת את שלו כדי שבסופו של דבר נבוא ונניף את הגביע", אמר קולשוב לקראת הגמר, "ההתרגשות תגיע במשחק, בינתיים אנחנו מנסים להיות כמה שיותר מפוקסים בתכנית משחק שלנו ואני מאמין שעם הכניסה לירושלים, לארנה, עם כל האירוע נתרגש, אנחנו רוצים ליהנות מזה אבל מצד שני רוצים לבוא ולנצח את המשחק".

קולשוב ניסה למנות את היתרונות של קבוצתו: "אנחנו קבוצה קשוחה, קבוצה שיודעת את הזהות שלה ומה היא רוצה לעשות במשחק ואנחנו נשארים עם זה לאורך כל המשחק לא משנה מה קורה. גם אם אנחנו בפיגור מוקדם או מאוחר אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות, קבוצה מאוד מאומנת". לבסוף התייחס למחשבה על הדאבל: "זה מרגש, רוצים להוסיף להיסטוריה של המועדון. אנחנו יודעים שבאנו לגביע עם קבוצות עם היסטוריה יותר מפוארת ורוצים להכניס פה משהו להיסטוריה הקטנה שלנו גם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully