וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון כספי: "הלוואי שגולדן סטייט תחתים את עומרי כספי לפלייאוף"

אביו של השחקן התראיין ל-103FM והבהיר: "כרגע הכוונה של עומרי להישאר ב-NBA". גם בבלוג של הווריירס העלו אפשרות של איחוד

עריכת וידאו: מתן חדד

החלום הגדול של עומרי כספי נקטע במהלך העונה שעברה, כשנפצע ושוחרר מגולדן סטייט רגע לפני הפלייאוף. הישראלי אמנם קיבל בסופו של דבר טבעת אליפות, אך הופעה בפלייאוף עדיין אין לו, ואולי גם לא תהיה לו אחרי העונה הנוכחית. כספי שוחרר מממפיס וינסה למצוא חוזה נוסף עד השבוע השני של אפריל, התאריך האחרון של קבוצות לרשום שחקנים לפלייאוף.

בבלוג Blue Man Hoop, העוקב מקרוב אחר גולדן סטייט, העלו את האפשרות שהישראלי יסגור מעגל ויצטרף פעם נוספת לווריירס, שמחזיקים כרגע בסגל בן 13 שחקנים, בנוסף לשניים (דמיון לי ומרכוס דריקסון) הרשומים, אך משחקים כרגע בקבוצת הפיתוח של המועדון. האלופה צפויה לצרף שחקן נוסף לאחר עזיבתו של פטריק מקו, כששוק השחקנים החופשיים כולל מלבד כספי גם שמות גדולים יותר כגון רובין לופז, מרקיף מוריס, אנס קאנטר, מייקל ביזלי, בן מקלמור, זאק ראנדולף, מרצ'ין גורטאט, גרג מונרו, אלכס אברינס, מילוש תאודוסיץ' ואחרים.

"כספי יהיה התוספת המושלמת לסגל שכבר שווה אליפות ממגוון סיבות", נכתב בבלוג. "הווריירס מחפשים גיבוי לקליי תומפסון. כספי שיחק 60 אחוז מהדקות שלו כסמול פורוורד, אבל יכול לתפקד גם בעמדה מספר 2. גולדן סטייט התעניינה ברודני הוד ו-ווסלי מת'יוז, אבל שניהם מצאו בתים חדשים. זה מותיר שחקנים כמו כספי ומקלמור. כספי עדיף, כי הוא מבין את התפקיד שלו".

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
כרגע זה רק בגדר פוסט בבלוג. כספי במדי גולדן סטייט אשתקד/AP

בקדנציה הקצרה שלו בשורות האלופה קיבל כספי 14 דקות לערב, שש פחות מממוצע הקריירה שלו, וכמובן שהוא כבר מכיר את צוות האימון וכמעט את כל השחקנים. "זוהי נקודה לא מספיק מוערכת בנוגע לשחקן שיצורף. כספי כבר שיחק כאן. שחקן כמו ווסלי מת'יוז למשל רגיל ל-25-30 דקות. כספי עשה מה שביקשו ממנו בעונה שעברה, ועשה זאת טוב. ההתאמה מבחינת התפקיד והבנתו את המקום שלו בקבוצה צריך לתת לו עדיפות על המקום האחרון בסגל".

יש לציין שבעונה שעברה הישראלי הגיע לווריירס על תקן קלע שאמור לסייע לספסל, אך בקושי זרק, עם ממוצע של 0.4 ניסיונות מחוץ לקשת לערב. על כן, לא מן הנמנע שגולדן סטייט תבחר בסופו של דבר בקלע מוכח יותר.

עוד באותו נושא

הנורות האדומות והתדמית שהתקלקלה: קריירת ה-NBA של עומרי כספי בצומת מכריע

לכתבה המלאה

אביו של עומרי, שמעון כספי, התראיין היום לרדיו 103fm והכחיש שיש מגעים על חזרתו למכבי תל אביב: "הוא מתרכז בהחלמה, והכוונה שלו היא לחזור במרץ ולהיכנס לאחת מקבוצות הפלייאוף ב-NBA. לא יודע מי דיבר על מכבי. בתור אבא והורה הייתי שמח שהוא יחזור לכאן עם הנכדה, בכיף הייתי מקבל אותו. מצבו הבריאותי? הכל בסדר. הוא עבר ניתוח במיניסקוס, והוא בהחלמה. גישושים? לא יודע. הוא מתרכז בהחלמה ופיזיותרפיה".

כספי האב הוסיף ואמר: "אם יש קבוצה ב-NBA שמציעה לך חוזה, לא תגיד לא. מי שיש לו הצעה מ-NBA, לא חוזר לאירופה. גולדן סטייט? אני קורא כל מיני כתבות, וקורא על האפשרות הזאת, ויש להם חוסר על העמדה של עומרי, הלוואי שיזמינו אותו לפלייאוף. תחושת הבטן שלי? נצטרך להמתין למרץ. אם תהיה קבוצה שתרצה אותו לפלייאוף, הוא ימשיך ב-NBA. יש לו עוד חמש שש שנים לשחק לפחות. האם יגיע לאירופה או לא? במרץ-אפריל נדע את התשובה".

כשנשאל האם בישראל לא מפרגנים, השיב: "לא רוצה להיכנס לזה, אבל אצלנו יש תכונה שכמו שמרימים אותך מהר מדי, מורידים אותך מהר. עשר שנים ב-NBA זה לא הולך ברגל. אי אפשר להגיד שהוא לא מתאים לחמישייה של קבוצת יורוליג, זה לא מתאים, זה פוגע. אם יחתום חוזה עם מכבי, ויקלע במשחק רק 5 נקודות ולא 20 נקודות - ישחטו אותו למחרת. האם שווה לו להגיע? אני כאבא רוצה אותו לידי, אבל כשהוא אומר לי את הטיעון הזה, אני אומר לו שהוא צודק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully