וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאריק בלאק בכושר נהדר: "חייבים לנצח משחקים כאלו בדרך לאליפות"

13.2.2019 / 8:05

הסנטר של מכבי תל אביב ממשיך להצטיין והוביל את הקבוצה לניצחון בנהריה שהחזיר אותה למקום הראשון. מחמאות לדיאנדרה קיין: "בלעדיו יש סיכוי שהיינו מסתבכים". אבדיה ייצא לארצות הברית, צפוי לקבל זימון לנבחרת אך לצאת עם הצהובים למילאנו

ONE

זה לא היה פשוט, אבל מכבי תל אביב טיפסה אמש (שלישי) לראשות טבלת ליגת העל בזכות ניצחון 77:87 על עירוני נהריה בחוץ במשחק השלמה מהמחזור ה-11. הקבוצה של יאניס ספרופולוס שלטה בהתמודדות לכל אורכה, אך לא הצליחה לברוח ליתרון גדול, כשקרוב לסיום מצמקת נהריה ל-5 הפרש בלבד. אלא שהצהובים קיבלו החלטות טובות ברגעי ההכרעה ויצאו עם הניצחון.

מי שהצטיין במכבי וממשיך תקופה יוצאת מן הכלל שלו הוא הסנטר טאריק בלאק. האמריקאי רשם אמש 18 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-22 דקות בלבד, חמישה ימים אחרי משחק השיא שלו נגד אולימפיאקוס ביורוליג: "אני מרגיש נהדר ואני רוצה להיות הכי טוב שאני יכול עבור הקבוצה", אמר בלאק אמש בסיום המשחק, "החסימות והנקודות שלי זה נהדר, כל נושא היעילות ההגנתית. אני עושה כל מה שדרוש עבור הקבוצה ו מנסה להיות הכי טוב שאני יכול כדי להשיא את הניצחון. המטרה שלי היא להמשיך להשתפר ככל שהעונה תתקדם".

עוד בנושא:

יאניס ספרופולוס: "נשפר את הדברים הקטנים שצריכים לשפר"
מכבי תל אביב ניצחה 77:87 את עירוני נהריה וחזרה לפסגה

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ממשיך להצטיין. טאריק בלאק/דני מרון

על הניצחון בעין שרה הוסיף בלאק: "אני חושב ששיחקנו משחק טוב, היו לנו רבעים טובים ורבעים שנפלנו. אנחנו צריכים להיות יותר יציבים, אבל אני מאמין שאנחנו בדרך הנכונה ואנחנו נמשיך להשתפר. הניצחון הזה מאוד חשוב לנו מפני שעברנו את הפועל חולון. הכל מאוד צמוד ואם אנחנו רוצים לזכות באליפות חייבים לנצח את המשחקים הללו, הם חשובים מאוד, והם גם משחקי הכנה להמשך משחקי היורוליג".

שחקן נוסף שקיבל מחמאות במכבי הוא דיאנדרה קיין, במשחקו השני אחרי הפציעה שהשביתה אותו למספר שבועות. קיין סיים את המשחק רק עם 8 נקודות, אבל עם 6 חטיפות גם, ועצר את השחקנים המוכשרים מאוד של נהריה. "בלעדיו יש סיכוי לא רע שהיינו מסתבכים מאוד במשחק הזה", הודה אחד מאנשי הצהובים ואילו חברו של קיין, טאריק בלאק, פרגן: "הוא יכול לתת בכל ערב נתונים כאלו. הוא שחקן מאוד משמעותי בקבוצה בייחוד עם המאמן שהגיע לקבוצה ושם דגש על ההגנה. הוא שחקן ההגנה הטוב ביותר מבין הגארדים".

דני אבדיה קיבל אמש 10 דקות, חלקם המשמעותי במהלך המחצית הראשונה, ותרם 2 נקודות בלבד. השחקן הצעיר של הצהובים ייצא היום לארצות הברית לשבוע האולסטאר, שם ישתתף במחנה הבינלאומי של ארגון Basketball Without Borders. הוא יחמיץ את משחק הליגה נגד בני הרצליה ביום ראשון, ולאחר מכן יחבור לצהובים למשחק נגד מילאנו. אבדיה צפוי לקבל זימון לסגל הסופי של נבחרת ישראל משחקים נגד סרביה וגרמניה בשבוע הבא, אך בשל העובדה כי קנדריק ריי שב לארצות הברית לקראת הולדת תאומיו, ספק אם ישוחרר למשחק הראשון, שמתנגש עם משחק היורוליג נגד מילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully