וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "נשפר את הדברים הקטנים שצריכים לשפר"

12.2.2019 / 22:39

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהניצחון בנהריה: "בלאק משחק ממש טובה לאחרונה". קנדריק ריי ככל הנראה ייעדר מול מילאנו

ONE

מכבי תל אביב שבה הערב (שלישי) לפסגת ליגת העל, לאחר שניצחה את עירוני נהריה 77:87 בחוץ. ביום ראשון יארחו הצהובים את בני הרצליה, ובחמישי יתארחו אצל מילאנו להתמודדות חשובה מאוד במסגרת המחזור ה-23 של היורוליג.

"לא היה משחק קל בגלל שלנהריה יש שחקנים מוכשרים עם אוריינטציה התקפית שיכולים לקלוע היטב", סיכם יאניס ספרופולוס. "אני חושב שהתחלנו את המשחק עם הגנה טובה ,ספגנו רק 17 נקודות. ברבע השני ההגנה לא הייתה כל כך טובה אבל ברבע השלישי שוב השתפרנו, חטפנו כדורים, הלכנו למתפרצות וקלענו נקודות קלות. ההגנה על קרופורד היתה המפתח לניצחון. ברכות לשחקנים, אני מרוצה מרוב הדרך שבה שיחקנו ונשפר את הדברים הקטנים שצריכים לשפר"
.

כשנשאל על טאריק בלאק, שהצטיין עם 18 נקודות, אמר המאמן היווני: "אני מרוצה מכל השחקנים ולא רוצה להפריד ביניהם. טאריק משחק ממש טוב, במיוחד במשחקים האחרונים ואני מרוצה מזה, אבל צריך שכולם יופיעו וישחקו טוב בכל משחק, כמו הערב. יש זמן להתאמן אבל הפנים כעת לליגה ולא לאירופה. התקופה הזאת היא תקופה שבה עובדים ומשתפרים כדי שנשחק טוב יותר. קנדריק ריי כנראה לא יהיה זמין למשחק נגד מילאנו, הוא קיבל שבועיים חופש לקראת הולדת התאומים".

מנגד, המאמן המפסיד אריק אלפסי סיכם: "שיחקנו דקות טובות בחצי הראשון. למרות שקיבלנו 41 נקודות שמרנו טוב בהרבה פוזשנים הגנתיים. ברבע שלישי נפלנו בעיקר בהובלת הכדור, נתנו להם ליצור הפרש מסלים קלים. ניסינו לחזור למשחק כשהיינו במינוס 7 אבל לא שיחקנו במחצית השנייה בצורה מסודרת. אנחנו צריכים להסתכל טוב על עצמנו. אני מרגיש פספוס בדרך ששיחקנו בחצי השני כי לא היינו צריכים לשחק כדורסל כזה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הפנים לליגה. ספרופולוס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully