וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: פנרבחצ'ה ניצחה 0:1 את זניט בשלב 32 האחרונות

למרות העונה האיומה בליגה, הטורקים ניצלו את מצבה של היריבה שרק חזרה מפגרת החורף וניצחו משער של סלימאני (21). טקין עצר פנדל של מאק (44). הגומלין בשבוע הבא

עריכת וידאו: מתן חדד

עוד לפני שריקת הפתיחה של שמינית גמר ליגת האלופות, שלב 32 האחרונות בליגה האירופית יצא לדרך הערב (שלישי) עם משחק מוקדם שבו פנרבחצ'ה ניצחה 0:1 את זניט סנט פטרסבורג. הטורקים נדרשו להקדים את המשחק בשל העובדה שגם היריבה גלאטסראיי צריכה לארח את המשחק הראשון בשלב זה (מול בנפיקה ביום חמישי) ולמרות העונה האיומה שלהם בליגה (מקום 14 ורק נקודה מעל הקו האדום), עשו את המוטל עליהם וניצלו את היעדר כושר המשחק של הרוסים, להם היה זה משחק רשמי ראשון אחרי חודשיים.

הארון טקין שוער פנרבחצ'ה. רויטרס
פנר לא ספגה העונה בבית בליגה האירופית. הארון טקין לאחר עצירת הפנדל/רויטרס

זניט נפרדה במהלך הפגרה מלאנדרו פארדס שנמכר לפריס סן ז'רמן, אבל החתימה בין היתר את האיראני סרדאר אזמון שנכנס כמחליף להופעת הבכורה שלו בדקה ה-74. גם הוא לא הצליח להשיג את שער החוץ ולהשוות את המשחק, אחרי שאיסלם סלימאני ניצל בלגן ברחבה בכדור קרן בדקה ה-21 וכבש לזכות פנרבחצ'ה. לאורחת הייתה הזדמנות נהדרת להשוות בדקה ה-44 אחרי עבירה ברחבה על סבסטיאן דריוסי הארגנטינאי, אבל השוער הארון טקין הדף למשקוף את הפנדל של רוברט מאק והשתלט על הכדור החוזר. טקין עצר גם את ארטיום דזיובה, כשבצד השני פספסו מתיו ולבואנה וסלימאני הזדמנויות להגדיל את התוצאה.

פנר נותרה ללא ספיגה בארבעת משחקי הבית שלה העונה בליגה האירופית, בעוד זניט סופרת כבר שמונה משחקי חוץ ללא ניצחון במפעל, מתוכם שישה הפסדים. סרגיי סמאק יקווה ששחקניו יהיו מוכנים יותר לגומלין, כשבניגוד לפנר שתארח בשבת את קוניאספור, ברוסיה הליגה עדיין בפגרת החורף.

עוד באותו נושא

סולארי: "מרסלו סמל במועדון הזה, לא יודע אם יפתח מול אייאקס"

לכתבה המלאה
ארטיום דזיובה שחקן זניט סנט פטרסבורג. רויטרס
יש לו עבודה לקראת הגומלין. ארטיום דזיובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully