וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחפשת אתגרים: "את המשחק החשוב מול סכנין, ניצחנו"

12.2.2019 / 7:09

ולאדן איביץ' התקשה לשמור על התשוקה של שחקניו מול היציעים הריקים. שחקן: "לא במקרה נתנו להם רביעייה בגביע". בקבוצה חוששים: היעדר התחרות יפגע במשימה האירופית. וגם: איך דור פרץ הפך להיות שחקן ספסל

אתר ההתאחדות

1. מכבי תל אביב לא מרשימה אבל סיבוב האליפות נמשך

במכבי תל אביב היו כאלה שהודו אמש בתום התיקו המאופס מול בני סכנין שזה כבר מתחיל להיות קשה להתמודד בכל שבוע עם הפער הגדול שפתחה הקבוצה מהמקום השני. ולאדן איביץ' שוב ניסה אתמול להפיח רוב קרב וחשיבות בטענה שבני סכנין תבוא להילחם על חייה ושיש למכבי תל אביב אתגר גדול לנצח את אותה קבוצה פעמיים בתוך כמה ימים, אבל כמו נגד הפועל חיפה לפני קצת יותר משבוע גם אמש בסכנין, ובטח כשלא היה קהל ביציעים, זה הרגיש כמו משחק אימון לקבוצה שכבר זכתה באליפות וזה מאוד קשה להשאיר את האש דולקת.

"לא במקרה נתנו רביעייה בשבוע שעבר לסכנין בגביע", ניסה אמש שחקן במכבי תל אביב לייצר משחק להשוואה. "בגביע שיחקנו יותר טוב וכבשנו ארבעה שערים. את המשחק היותר חשוב מול סכנין בשבוע האחרון ניצחנו וזה מה שחשוב באמת. ירידת מתח? ברגע שיש כזה פער מהמקום השני, זה לא פשוט לייצר בכל שבוע בליגה מטרה חדשה".

עוד בנושא:

ממכבי תל אביב השתעממה עם 0:0 בסכנין
עומר אצילי: "קנדיל לקח לי כדורים יפים". איביץ': "לא טוב לשחק בלי קהל"

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. אדריאן הרבשטיין
מתקשה לשמור על התשוקה של שחקניו. ולאדן איביץ'/אדריאן הרבשטיין

2. מרבית הסגל ישאר. היעדר תחרות העונה יפגע במשימה האירופית

את האליפות תיקח מכבי תל אביב גם אם זה לא יהיה לפני שלב הפלייאוף העליון. מי שפינטז על אליפות חסרת תקדים ועל שבירת כל השיאים, ייאלץ להמתין קצת. אלא שהפער הזה מכל הליגה עלול להיות בעוכרי מכבי תל אביב לקראת העונה הבאה בבואה של הקבוצה להיאבק על מקום בליגת האלופות. מרבית שחקני הקבוצה ימשיכו איתה גם למשימה הראשונה של העונה הבאה והיא ליגת האלופות. גם אם מכבי תל אביב תיכשל שם, תהווה הליגה האירופית מטרה בפני עצמה בטח אחרי שמכבי תל אביב כשלה בכך העונה. היעדר תחרות העונה עלול להיות בעייתי מבחינת מכבי תל אביב. לאורך כל העונה הזו נתקלה מכבי תל אביב פה ושם במוקשים אמיתיים וגם אז לא תמיד ידעה לפצח אותם (ראו משחקי הדרבי מול הפועל תל אביב). כמעט לכולם במכבי תל אביב זה ברור שכדי להעפיל לשלב הבתים באחד משני המפעלים האירופיים מכבי תל אביב תצטרך קבוצה יותר חזקה ובטח שהיעדר תחרות העונה בליגה כאן בארץ לא הוסיף דבר.

עוד באותו נושא

עומר אצילי: "קנדיל לקח לי כדורים יפים". איביץ': "לא טוב לשחק בלי קהל"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, דור מיכה. אדריאן הרבשטיין
המסירה הקטלנית שלו היתה חסרה. דור מיכה/אדריאן הרבשטיין

3. מי עוזר למיכה מול בונקרים?

"אנחנו לא רק תלויים בדור מיכה", אמר איביץ' בסוף המשחק כשנשאל האם דור מיכה הוא השחקן היחיד שמכבי תל אביב יכולה להעמיד אל מול הגנות כאלה צפופות. "יש לנו עוד שחקנים יצירתיים שיכולים לעשות את העבודה גם מול קבוצה שמעמידה 11 שחקנים מאחורי הכדור, אבל ברור שאנחנו צריכים לעבוד על זה יותר חזק ולדעת להתמודד עם בעיה כזו כי אני מאמין שהיא עוד תחזור בעתיד". כך או אחרת, מכבי תל אביב עדיין לא הראתה למה היא הביאה את אורוש ניקוליץ' וכאשר הסרבי יתחיל לשחק, אולי הוא יוכל לקחת קצת ממיכה את נטל פתיחת ההגנות המעובות. ניקוליץ' לא התלבש גם אתמול בטענה כי הוא חולה. איביץ' מאמין שכבר במשחק הקרוב מול קרית שמונה ואולי שבוע לאחר מכן, הקשר המסקרן יתחיל לשחק.

שחקן בני סכנין עמנואל אמבולה עם שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי. אדריאן הרבשטיין
היה הכי קרוב להבקיע. עומר אצילי/אדריאן הרבשטיין

4. איביץ' ימשיך לדרוש מאצילי לטווח ממרחק

אם יש נקודת אור במשחק אתמול זו הרגל השמאלית של עומר אצילי. למכבי תל אביב ובכלל לכדורגל הישראלי אין יותר מדי בועטים בולטים ממרחק. אצילי ירה אתמול שלושה כדורים נדירים לעבר מחמוד קנדיל אבל שוער בני סכנין התעופף והדף נהדר. אצילי חוזר לעניינים וגם אם לא כבש אתמול, הבעיטות שייצר היו כל כך איכותיות ובמכבי תל אביב אמרו אמש שהם מצפים ממנו בדיוק לאיומים האלה שמגוונים את משחק ההתקפה של מכבי תל אביב.

רוסלן ברסקי שחקן מכבי תל אביב מול אלכסנדר סטצנקו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
קיבל עדיפות על דור פרץ. רוסלן ברסקי/אדריאן הרבשטיין

5. גלזר: "רוצים לא להפסיד עד סוף העונה"

דן גלזר ורוסלן ברסקי שוב הועדפו אתמול על פני דור פרץ שקצת איבד את העליונות שלו בתקופה האחרונה. גלזר ניסה להתמודד בסיום עם שאלות על היכולת של מכבי תל אביב. "אנחנו לא שמחים מלעשות תיקו גם כשיש לנו כזה הפרש מהמקום השני. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. רוצים לא להפסיד עד סוף העונה. זו בהחלט משימה שאנחנו רוצים לעמוד בה. לעשות כמה שיותר ניצחונות וכמה שיותר נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully