וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "קנדיל לקח לי כדורים יפים". איביץ': "לא טוב לשחק בלי קהל"

מכבי תל אביב הסתפקה ב-0:0 בלבד אצל בני סכנין. דרסיליה החמיא לקנדיל: "הוא היה מצוין. נתנו לנו לנוח בגביע והוא חזר מוכן"

שחקן מכבי תל אביב, עומר אצילי. אדריאן הרבשטיין
קנדיל עצר אותו שוב ושוב. אצילי/אדריאן הרבשטיין

באווירה של משחק אימון, בני סכנין ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שני) ב-0:0 באקט הסיום של המחזור ה-22 בליגת העל. דוחא נותר ריק, זכר לעונש שסכנין קיבלה בגלל המהומה ביציע במשחק נגד מכבי פתח תקוה לפני כשבועיים, והמאמן האורח ולאדן איביץ' אמר בסיום: "קשה לשחק בלי קהל, זה לא טוב לכדורגל".

איביץ' הוסיף וסיכם את המשחק: "במחצית הראשונה היו לנו הרבה הזדמנויות להשיג יותר, מצבים שהחמצנו. במחצית השנייה ככל שהזמן עבר, הם התגוננו עם יותר ויותר שחקנים. ניסינו למצוא שטח והשוער שלהם לקח כמה כדורים. ציפיתי למשחק בסגנון הזה כי פגשנו קבוצה שנאבקת על הישארות. נצפה במשחק וננסה לשפר את הדברים שלא עבדו היום".

עומר אצילי שפתח את המשחק בצורה לא טובה, השתפר לקראת הסיום וסיכן את השער עם שלוש בעיטות מחוץ לרחבה. לצערו, מוחמד קנדיל הדף את כל הניסיונות שלו. "היה משחק קשה, לא קל להגיע למשחק אחרי משחק נגד אותה קבוצה", אמר אצילי בסיום, "הכדור לא נכנס, קנדיל היה במשחק טוב מאוד ולקח לי כדורים יפים. במשחק הבא זה ייכנס. מוזר לשחק בלי קהל, אבל זה לא תירוץ".

המאמן המארח, גיורגי דרסיליה, אמר: "הנקודה בסדר. שיחקנו יותר טוב מאשר בגביע, אנחנו עושים הכל כדי להישאר בליגה. השחקנים רצו, עבדו ומילאו את ההוראות הטקטיות. הגיעו זרים חדשים שנכנסו ועשו היום את המקסימום. קנדיל? הוא חזר יותר מוכן. נתנו לו חופש בגביע והיום הוא היה מצוין".

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. אדריאן הרבשטיין
ציפה למשחק בסגנון הזה. איביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully