וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:1 דרמטי בין וולבס לניוקאסל, שעדיין מסובכת בתחתית

אייזק היידן קירב את המגפייז לשלוש נקודות חשובות (56), אבל שער של ווילי בולי עמוק בתוך תוספת הזמן (95) קבע חלוקת נקודות

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

המחזור ה-26 בפרמיירליג הגיע היום (שני) לסיומו עם 1:1 דרמטי בין וולבס לניוקאסל. שער ראשון העונה של הקשר אייזק היידן בדקה ה-56 העלה את האורחים ליתרון, אבל הקבוצה של רפא בניטס ספגה שער דרמטי ושנוי במחלוקת בדקה ה-95 ואיבדה שתי נקודות חשובות. הגבהה של אדאמה טראורה מצאה את הראש של הבלם הצרפתי ווילי בולי, שנגח פנימה אחרי ששם שתי ידיים על שוער ניוקאסל וקבע חלוקת נקודות. גם המשחק הקודם בין הקבוצות העונה, בו וולבס ניצחה 1:2 בסנט ג'יימסס פארק, היה דרמטי והוכרע הודות לשער ניצחון של מאט דוהרטי בתוספת הזמן.

הנקודה העלתה את ניוקאסל למקום ה-16 בטבלה כשבמאזנה 25 נקודות, נקודה יותר מלסאות'המפטון שנמצאת מתחת לקו האדום. רצף הניצחונות של וולבס, שעמד על שלושה ניצחונות ליגה רצופים, נקטע. היא נותרה במקום השביעי עם 39 נקודות.

* גם בספרד המחזור הגיע לסיומו. שם מדובר במחזור ה-23, בו אלאבס ניצחה בביתה 0:2 את לבנטה הודות לשערים של ויקטור להגארדיה (23) וג'וני (93). אלאבס קטעה רצף של ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ועלתה למקום השישי, עם 35 נקודות ובמרחק שתי נקודות בלבד מסביליה הרביעית. לבנטה במקום ה-14 עם 27 נקודות, מרחק של ארבע נקודות מהקו האדום.

אייזק היידן שחקן ניוקאסל. GettyImages
השער שלו לא הספיק. אייזק היידן מניוקאסל חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully