וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק ג'ונסון טוען: ניו אורלינס התנהגה בצורה לא נאותה בטרייד על אנתוני דייויס

נשיא הלייקרס ביקר את הפליקנס, טוען ששחקניו לא צריכים להיפגע ("הם לא תינוקות, זה ביזנס"), וחושף שבן סימונס פנה אליו. וגם: סימונס לקח שלשה, למרות "חוסר הכבוד" מלברון ג'יימס

עריכת וידאו: מתן חדד

נשיא לוס אנג'לס לייקרס מג'יק ג'ונסון טוען שניו אורלינס התנהגה בצורה לא ראויה במשא ומתן בין הקבוצות על הטרייד של אנתוני דייויס. הלייקרס ספגו המון ביקורת על הדרך שבה התנהלו, שכללה בין השאר הצעה של שורה ארוכה של שחקנים בתמורה לסנטר של הפליקנס, כולל בחירות דראפט עתידיות. הטענה הייתה שהשחקנים הצעירים נפגעו מהקלות שבה מציעים אותם לקבוצה אחרת, ושזה פוגע במוטיבציה שלהם. מג'יק לא מביע חרטה על ההתנהלות של קבוצתו, ודורש מהשחקנים שלו להתאפס.

לפני הכל, מג'יק נשאל האם לדעתו ניו אורלינס התנהגה בצורה הגונה מהרגע שדייויס הודיע על רצונו להשתחרר בטרייד, ועד הרגע שבו הדדליין לטריידים הסתיים - וענה בנחרצות: "לא". עם זאת, הוא דורש לא לרחם על שחקניו. "ידענו שבסופו של דבר, מה שקרה קרה", אמר מג'יק על ההשפעה של הטרייד, "וידענו את זה מהרגע שהתחלנו את התהליך, אבל היי, זה מה שזה". ג'ונסון הוסיף ש"תפסיקו להתייחס לשחקנים האלה כאילו הם ילדים, כי ככה אתם מתנהגים כלפיהם. הם מקצוענים. כל אחד מהם. וככה הליגה הזאת עובדת. הם יודעים את זה, אני יודע את זה - ככה זה עובד.

עוד בנושא
שוב דועכים: הלייקרס הובסו בפילדלפיה
דונצ'יץ' שוב כיכב, עוד ניצחון לגולדן סטייט

מג'יק ג'ונסון, לוס אנג'לס לייקרס. AP
"היו טריידים, והיי, גם בשנה הבאה יהיו טריידים". ג'ונסון/AP

"ככה שעלינו להמשיך הלאה, ואנחנו עושים את זה", אמר מג'יק עוד לפני ההפסד 143:120 לפילדלפיה, "שיחקנו מצוין מול בוסטון, תנו להם קרדיט. זה חלק מהליגה הזאת. יש את הצד הטוב של העסקים בליגה הזאת, שמשלמים לנו להיות שחקני כדורסל מקצוענים, ויש עסקאות כאלה. היו טריידים, והיי, גם בשנה הבאה יהיו טריידים".

ג'ונסון נשאל על כוכב פילדלפיה בן סימונס, שלא פעם משווים ביניהם בשל העובדה שהם מובילי כדור גבוהים (2.06 מ'), וסיפר שסימונס פנה אליו וביקש לקבל עצות של "גארד גבוה". "סימונס פנה אליי, לא אליי אישית אלא ללייקרס, כדי לברר אם אנחנו יכולים להיפגש בקיץ", מספר מג'יק, "אמרתי, 'היי, אתה חייב לסדר את זה עם הנהלת הליגה'. ואם כולם - הסיקסרס מאשרים, אנחנו מאשרים, הליגה מאשרת - בסדר, אעשה את זה. אבל אם לא, אז אי אפשר. אבל אני אוהב את המשחק שלו. אוהב את הראייה שלו. אני גם אוהב את חוכמת הכדורסל שלו".

סימונס מצדו הסביר את הרצון לעבוד עם מג'יק: "הוא היה בהרבה מצבים שבהם הוא נאלץ לשחק בעמדה 5, וזכה באליפויות ככה, והוא שחקן היכל התהילה, ואחד השחקנים שבעמדה שלי... אז הוא יכול לעזור".

עוד באותו נושא

כתר המזרח: סיכום חלון הטריידים ב-NBA, כולל ההתחזקות של הקונפרנס המושמץ

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, לוק וולטון, לוס אנג'לס לייקרס. AP
יש בעיות בקבוצה. וולטון מול לברון/AP
בן סימונס פילדלפיה סיקסרס מול לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
לא שומר עליך עד שאתה לא מגיע לצבע. לברון מול סימונס/AP

כמו כן, פילדלפיה קלעה ב-58 אחוז מהשדה הלילה בניצחון על הלייקרס, אבל הזריקה הכי מדוברת במשחק לא נכנסה פנימה: סימונס לקח שלשה! זו השלשה השלישית בלבד שהוא לוקח העונה (ב-55 משחקים), והראשונה תוך כדי התקפה רגילה (ולא ניסיון נואש על הבאזר). שחקני הסיקסרס נשאלו על הניסיון הלא שגרתי, וג'יי ג'יי רדיק אמר במסע"ת בסיום ש"לא הייתי בהלם", ואז ג'ואל אמביד הסתובב אליו וענה: "אתה בטוח?".

אגב, אולי בגלל זה לברון ג'יימס, ששמר על סימונס, הותיר אותו לבד לחלוטין ועמד בצבע, רחוק ממנו מאוד, והותיר לו אפשרות חופשית לקחת זריקה מרחוק. "זה המהלך ההגנתי הכי חסר כבוד בהיסטוריה של הכדורסל", כתב על המהלך תומאס דאפי מ"בליצ'ר ריפורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully