וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלדין: "הקהל שלנו יהיה מעורב, אבל גם האוהדים של חולון משוגעים"

שחקן הפועל ירושלים מוכן לאווירה חמה בחצי גמר הגביע (ב', 21:00, ספורט 5). עמית שמחון: "מתרגשים מאוד, אנחנו מחכים לזה הרבה זמן"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בהיעדרה של מכבי תל אביב, נותרה היריבות בין הפועל ירושלים להפועל חולון כפיקנטית וכמשמעותית ביותר לקראת משחקי חצי גמר גביע המדינה. אבל לא רק הפיקנטריה תעמוד מחר (שני, 21:00) בין הקבוצות: אשתקד, באותו מעמד, הדיחו החולונים את הנמסיס שלהם פעמיים - גם בגביע וגם בליגה.

ירושלים מגיעה במומנטום טוב יותר, עם מאזן 1:7 בחודש האחרון - וכשהיא מחזיקה ברצף של שבעה ניצחונות בארנה, שמקבל משנה תוקף לאור העובדה שהפיינל פור של הגביע ייערך באולמה. אלא שהאדומים, נטולי כריס ג'ונסון הפצוע, יודעים היטב כי הביתיות לא ממש עזרה להם בשנים עברו: לא בגמרי הגביע ב-2015 וב-2017, בהם הפסידו למכבי תל אביב, ולא בגמר האליפות ב-2016, בו הפסידו למכבי ראשון לציון.

"אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב, אבל מנסים להתכונן אליו כמו למשחק רגיל", אמר ג'יימס פלדין, שזכה בעבר בשני גביעי יוון עם פנאתינייקוס. "הקהל שלנו יהיה מעורב, אבל גם האוהדים שלהם משוגעים. אנחנו צריכים להתרכז במה שקורה על המגרש".

עוד בנושא:

ג'רל מקניל: "אני מאמין בסיכויים שלנו לעלות לגמר הגביע"

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים עם ג'יימס פלדין. קובי אליהו
פלדין עם קטש/קובי אליהו

המצב בצד החולוני מורכב יותר לקראת המסע להגנה על התואר שבו זכתה הקבוצה אשתקד. ההדחה מליגת האלופות בשבוע שעבר השכיחה מעט את הניצחון המרשים על מכבי תל אביב ואת העובדה שהקבוצה צועדת במקום הראשון בטבלת הליגה.

"אנחנו מתרגשים מאוד, זה משהו שאנחנו מחכים לו כבר הרבה זמן", הודה עמית שמחון, שלא היה חלק מהזכייה בעונה שעברה. "גם המשחק מול נאנטר היה על כל הקופה, אבל זה משהו אחר לגמרי. הפעם היה לנו יותר זמן להתכונן, ואני בטוח שנגיע יותר מוכנים. אחת הסיבות שהגעתי לחולון היא הרצון לזכות בגביע. זה מאוד מדגדג לנו. ברור לנו שיש יש אקסטרה יריבות בין המועדונים, והקהל שלנו דאג להראות לנו את זה. ביום טוב אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully