וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שגיא מוקי הסתפק במדליית הכסף בפריס לאחר דרמת שיפוט, ארד לפיטר פלצ'יק

10.2.2019 / 19:40

מוקי חגג עם איפון בגמר מול רסל, אבל הניצחון נפסל בסיוע ה-VAR ובסופו של דבר הגרמני ניצח. בניגוד לפלצ'יק שניצח, ששון וקוכמן הפסידו בקרב על הארד

ג'ודוקא ישראלי שגיא מוקי. מגד גוזני
חשב שניצח, אבל ה-VAR החליט אחרת. שגיא מוקי/מגד גוזני

אחרי מדליית הארד של ברוך שמאילוב, נבחרת הגברים בג'ודו הוסיפה עוד שתי מדליות הערב (ראשון) בגרנד סלאם פריס. שגיא מוקי קטף את מדליית הכסף בתום גמר דרמטי בו כבר חשב שהשיג את הזהב בקטגוריית משקל עד 81 ק"ג, ואילו פיטר פלצ'יק השיג את מדליית ארד בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג. אורי ששון (מעל 100 ק"ג) ולי קוכמן (עד 90 ק"ג) הפסידו בקרבות על הארד.

seperator

* עד 81 ק"ג: שגיא מוקי רשם חמישה ניצחונות בדרך לגמר, כשרק פעם אחת נזקק לניקוד זהב, אבל בסיום הערב נותר מאוכזב לאחר דרמת שיפוט. את דרכו החל עם איפון נהדר על ג'ונתן אלרדון הצרפתי, בסיבוב השני ביצע תרגיל דומה בניקוד זהב מול דורין גוטונואגה ממולדובה ולאחר מכן נהנה משלושה עונשים של יריבו היווני אלכסיוס נטאנצידיס. ברבע הגמר זרק באיפון את מתיאס קאסה הבלגי ואת רצף האיפונים המשיך בחצי הגמר עם אחד אחרי דקה על רוסלן מוסאייב הקזחי.

בגמר פגש מוקי את הגרמני דומיניק רסל, לו הפסיד באליפות העולם בבאקו בספטמבר האחרון וגם בגרנד סלאם דיסלדורף לפני כשנה. הישראלי ביצע עוד איפון וחשב שהזהב בידיו, אבל השופט ביקש את סיוע שופטי הווידאו ושם הוחלט כי מוקי יקבל ווזארי בלבד. הקרב נמשך, המומנטום השתנה ורסל ניצל זאת לטובתו כדי לבצע איפון ולהתייצב בראש הפודיום. מדליית כסף למוקי.

עוד באותו נושא

ברוך שמאילוב זכה במדליית ארד בגרנד סלאם פריס

לכתבה המלאה
פיטר פלצ'יק, ג'ודוקא ישראלי. AP
יש עוד מדליה. פיטר פלצ'יק/AP

* עד 90 ק"ג: לי קוכמן סיפק גם הוא סדרת איפונים בדרך לחצי הגמר. הוא פתח עם תרגיל מהיר תוך 18 שניות מול מוהאב אל נחאס הקנדי, הוסיף אחד אחרי 2:04 דקות מול מקסים אמינו הצרפתי ואז ביצע צמד ווזארי מול חוסן חלמורזאייב הרוסי. ברבע הגמר ניצח קוכמן את אלטבגאנה גנטולגה ממונגוליה, אותו זרק באיפון תוך 47 שניות, אבל בחצי הגמר נעצר על ידי איסלם בוזבאייב הקזחי. בקרב על הארד, קוכמן צבר שני עונשים וכמוהו גם יריבו כריסטיאן טות ההונגרי, שהכריע עם איפון כשנותרו 27 שניות לסיום הקרב.

* עד 100 ק"ג: פיטר פלצ'יק עלה אוטומטית לסיבוב השני ואז ניצח בגלל עונשים את הקובני חוסה ארמנטרוס וגם את הרוסי ניאז בילאלוב. בחצי הגמר הוביל הישראלי בווזארי על ארון וולף היפני, אבל אז רותק על ידי יריבו ונאלץ להסתפק בקרב על הארד, שם חיכה לו זלטקו קומריץ' הקרואטי. פלצ'יק ספג שני עונשים מוקדמים, אבל אז ביצע ווזארי והשלים את הניצחון עם איפון נהדר, לפני שרץ לחגוג עם מאמנו אורן סמדג'ה.

* מעל 100 ק"ג: המדליסט האולימפי אורי ששון החל את דרכו עם איפון מול נביל זלאג בסיבוב הראשון ואז כפה שלושה עונשים על ולדוץ סימיונסקו הרומני. ברבע הגמר השיג ששון ווזארי כדי לנצח את קוקורו קגאורה היפני, אבל בחצי הגמר נעצר על ידי הקוריאני סונגמין קים הענק, שביצע ווזארי והמשיך לריתוק. בקרב על הארד פגש ששון את אושאנגי קוקאורי מאזרבייג'אן, שהכריע גם הוא עם ריתוק אחרי כדקה והשאיר את הישראלי במקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully