וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ברוך שמאילוב זכה במדליית ארד בגרנד סלאם פריס

איפון נהדר בקרב על הארד הבטיח לשמאילוב מדליה בקטגוריית משקל עד 66 ק"ג, בעוד המתחרה שלו על הכרטיס לטוקיו, טל פליקר, הפסיד באיפון תוך 13 שניות. דניאל בן דוד (עד 60 ק"ג) סיים במקום החמישי

ברוך שמאילוב לאחר זכייתו במדליית ארד בגרנד סלאם פריס, עם גיא פוגל, דניאל בן דוד, אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
חיוך עם המדליה. ברוך שמאילוב עם גיא פוגל, דניאל בן דוד ואורן סמדג'ה/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

שבועיים לאחר גרנד פרי תל אביב ושבע המדליות של ישראל, נבחרת הגברים יצאה לגרנד סלאם פריס בג'ודו והחלה אותה עם מדליית ארד של ברוך שמאילוב בקטגוריית משקל של עד 66 ק"ג. ביום ראשון יתחרו גם שגיא מוקי (עד 81 ק"ג), לי קוכמן (עד 90 ק"ג), פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג) ואורי ששון (מעל 100 ק"ג).

המאמן אורן סמדג'ה אמר: "נבחרת ישראל מוכיחה שוב את היכולת הגבוהה ואת רוח הלחימה הבלתי מתפשרת של כל אחד ואחד מהספורטאים, גם כאן בגרנד סלאם פריס היוקרתי והאיכותי". יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי הוסיף: "היכולת אינה מקרית וגם ההישגים לא מקריים. היכולת של הספורטאים עקבית ומעידה על עבודה נכונה ומקצועית".

נבחרת ישראל ג'ודו, ברוך שמאילוב, משה פונטי, אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
ההישגים לא מקריים. משה פונטי עם ברוך שמאילוב, אורן סמדג'ה ואנשי המשלחת/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

שמאילוב, שנאבק יחד עם טל פליקר על הכרטיס הבודד לטוקיו במשקל של עד 66 ק"ג, ניצח בניקוד זהב את האוקראיני בוגדן איידוב בסיבוב השני ונקם בו על ההפסד בתל אביב. בשמינית הגמר ניצח את ג'ייקוב ולואה הקנדי עם איפון 26 שניות לסיום, ברבע הגמר התגבר על פיגור של ווזארי וניצח בניקוד זהב את עבדולה עבדולזליוב הרוסי, אבל בחצי הגמר נעצר על ידי ואזה מגרוולשווילי שגבר עליו בניקוד זהב. ההפסד שלח את שמאילוב לקרב על הארד, ובו זרק באיפון נהדר את האיטלקי מנואל לומברדו והשיג את הארד. לעומתו, פליקר הפסיד כבר בקרב הראשון שלו לאדריאן נייטו צ'ינארו הספרדי.

דניאל בן דוד, שחזר רק לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו במשך כחצי שנה, סיים במקום החמישי בקטגוריית משקל של עד 60 ק"ג. בן דוד התחיל את היום עם ניצחון על יורה ורסטראטן הבלגי, שזכה בזהב בתל אביב לפני שבועיים ונאלץ לפרוש במהלך הקרב, לאחר יתרון ווזארי של הישראלי. לאחר מכן ניצח את אשלי מקנזי הבריטי תוך 1:06 דקות ועם חזרה מפיגור של ווזארי. הרצף נעצר ברבע הגמר, שם הפסיד בן דוד למונגולי ארמטובשין דשדאבה בעקבות שלושה עונשים מהירים ששלחו אותו לבית הניחומים. בשלב הראשון שם הוא ניצח את הצ'כי דויד פולקראבק שקיבל עונש בניקוד הזהב, אבל בקרב על הארד הפסיד באיפון לגאורגי טימור נוזאדזה.

טוהר בוטבול, מדליסט הארד מגרנד פרי תל אביב בקטגוריית משקל של עד 73 ק"ג, פתח עם ניצחון על אטו לאמנן בזכות שלושה עונשים שספג היריב הפיני והמשיך עם ניצחון בווזארי על פאי אנז'י מגמביה, אבל הפסיד בסיבוב השלישי ליריב המונגולי צוגבטבאטר צנד-אוחיר, שביצע איפון תוך 13 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully