וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת: "זה משחק של לב, צריך לבוא ולטרוף את הפרקט"

9.2.2019 / 20:27

הפועל תל אביב לא תתאמן בארנה לפני חצי גמר הגביע נגד ראשון לציון. הפורוורד דרוך: "כל מי שהמועדון הזה חשוב לו מבין כמה המשחק הזה גדול"

הפועל תל אביב ערכה הערב (שבת) אימון פתוח לתקשורת לפני משחק חצי גמר גביע המדינה ביום שני (18:30, ספורט 5) נגד מכבי ראשון לציון. האדומים בחרו שלא להתאמן בארנה בירושלים, שם ייערכו משחקי חצי הגמר והגמר, בשל המרחק והרצון שלא לטרטר את השחקנים מחר, והם יהיו היחידים שלא יתאמנו באולם לפני ההתמודדות.

"אנחנו צריכים לבוא ביום שני מאוד אגרסיביים למשחק נגד ראשון שנמצאת בתקופה מצוינת", אמר תומר גינת לקראת המשחק, "משחק גדול וחשוב לנו כקבוצה, כל מי שהמועדון הזה חשוב לו, מבין כמה המשחק הזה גדול. צריכים להיות אגרסיביים מהשניה הראשונה כדי להגיע לגמר. אנחנו נמצאים בעלייה מהמשחק נגד גלבוע בחוץ. מרגישים טוב יותר עם הסגל שיש לנו, עם מה שיש לנו כקבוצה, כל הדברים האלה פחות משנים ביום שני. זה משחק של לב, לבוא ולטרוף את הפרקט עם האנרגיות, אני מקווה שנבוא ביחד ונעשה את העבודה".

בסביבת הקבוצה קיימת התרגשות גדולה לקראת המשחק, כשנותרו כרטיסים בודדים למכירה לאוהדים האדומים, כשהציפייה היא שלמעלה מאלפיים אוהדים ידחפו את הקבוצה, "אנחנו מרגישים את הדחיפה שיש מצד האוהדים וההנהלה, הרצון הגדול לשחק באירוע הגדול של גמר גביע המדינה, משחק חשוב לכולם, אנחנו צריכים ללשים את הכל בצד, ולבוא ביום שני מרוכזים וממוקדי מטרה כדי לנסות ולעשות את זה", אמר גינת על התחושות לקראת המשחק, "ברור שטקטיקה היא דבר משמעותי, אבל במעמד כזה מי שתרצה יותר את המשחק, תלחם יותר, יהיה לה יותר סיכו לנצח, מקווה שזה יהיה אנחנו".

עוד בנושא:

רמי כהן וידידיה רפפורט: "מכבי תל אביב כל הזמן מתעסקת בנו"

תומר גינת הפועל תל אביב חגיגה. דני מרון
הוא כבר מוכן ליום שני. גינת/דני מרון
  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully