וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי תל אביב: יונתן כהן עשוי להמשיך בהרכב

כובש הצמד במשחק הגביע זוכה לעדיפות, דור פרץ עשוי לשוב ל-11, איביץ' מתלבט בגלל סמיכות המפגשים (ב', 20:30, ספ' 1). המארחת תפתיע עם הזרים החדשים?

מחזור 22הסתיים11/02/2019
בני סכנין
    0
      מכבי תל אביב
      אתר ההתאחדות

      בני סכנין

      אחרי שירדה למקום האחרון ולפני משחק על עונה שלמה מול מ.ס. אשדוד, סכנין תנסה להשיג נקודות בלתי צפויות מול מכבי תל אביב מחר (שני, 20:30, ספורט 1) באצטדיון דוחא הריק. זהו המשחק הראשון מבין שניים שבו צריכה סכנין לארח ללא קהל, לאחר שבגביע אירחה את הצהובים בעכו והובסה 4:1. מוחמד גדיר סובל מפציעה וייעדר, כמו גם הקפטן המוצהב חאלד חלאיילה. הזרים החדשים אלכסנדר סטניסבלייביץ' (כבש צמד נגד מכבי תל אביב במדי קבוצתו הקודמת רדניצ'קי במוקדמות הליגה האירופית) ואיברהים שואיבו עשויים לפתוח לראשונה, בעוד עלי עוסמאן וישראל זגורי חזרו מפציעות ויהיו בסגל.

      אלכסנדר סטניסבלייביץ' שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
      כיכב נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית. אלכסנדר סטניסבלייביץ'/אדריאן הרבשטיין

      מכבי תל אביב

      התלבטות במכבי תל אביב לקראת המשחק מול סכנין. עיקר הדילמה היא האם לפתוח עם הרכב זהה לזה שניצח בצורה משכנעת את נועלת הטבלה בגביע המדינה ביום רביעי שעבר, או לבצע מספר גדול של שינויים מאחר שמדובר באותה יריבה וזה תמיד מורכב לשחק פעמיים בטווח כל כך קצר של זמן. ההערכה היא שוולאדן איביץ' יבסס את ההרכב של מכבי תל אביב על חלק גדול מהשחקנים שפתחו בשבוע שעבר, אבל בכל זאת יבצע שינוי אחד או שניים. אלי דסה עשוי להמשיך בהרכב במקום מאור קנדיל. דור פרץ אמור לחזור להרכב ונראה שיונתן כהן שוב ימשיך אחרי הצמד שכבש בגביע.

      עוד באותו נושא

      ולאדן איביץ': "זה יהיה אחד המשחקים הכי קשים שלנו העונה"

      לכתבה המלאה
      אלי דסה שחקן מכבי תל אביב מול סוהיל ארמלי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
      ימשיך בעמדת המגן הימני? אלי דסה/אדריאן הרבשטיין

      טריוויה

      * מכבי תל אביב ניצחה ב-25 מתוך 27 המשחקים האחרונים שלה נגד בני סכנין, כולל שמונת האחרונים.

      * הניצחון היחיד של סכנין ברצף הזה הושג בפלייאוף העליון של עונת 2013/14, אז פיראס מוגרבי ומוחמד גדיר קבעו 1:2 מול פנדל מצמק של ראדה פריצה.

      * בני סכנין השיגה רק שלוש נקודות מ-30 האחרונות והיא קבוצת הבית הגרועה בליגה (שש נקודות, ניצחון בודד ורק שישה שערי זכות).

      * מכבי תל אביב ברצף של 27 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה. בדרך לעונה נקייה מהפסדים?

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully