וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בברזיל: 10 הרוגים בשריפה שפרצה במתקן האימונים של פלמנגו

כוחות הכיבוי הוזעקו למתקן סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר. בברזיל מדווחים שהבניין שנשרף שימש מגורים לשחקנים בגילאי 14-16

טלוויזיה ברזילאית

טרגדיה בברזיל. 10 בני אדם נהרגו בשריפה שפרצה במתחם האימונים של קבוצת הנוער של פלמנגו במערב ריו דה ז'נרו. הקורבן הראשון שזוהה הוא כריסטיאן אסמריו, שוער בן 15 מקבוצת הנערים.

כוחות הכיבוי הוזעקו למקום סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר וגילו שלפחות בניין אחד נשרף כמעט עד היסוד. ראש צוות ההצלה אישר לתקשורת המקומית ש-10 בני אדם נהרגו ושישנם גם שלושה פצועים, אחד מהם במצב קריטי.

מתקן האימונים שבו פרצה השריפה, שופץ והורחב לפני כחודשיים. לפי הדיווחים, המבנה שנשרף שימש למגורים של כדורגלנים בני 14-16. ראש צוות הכיבוי, דוגלאס הנאוט, אמר ל"גלובו ניוז": "הילדים מקבוצת הנוער של פלמנגו ישנו בבניין בזמן השריפה".

שריפה, מתקן אימונים פלמנגו. רויטרס
הלם במתקן האימונים/רויטרס

בפלמנגו מיהרו לבטל את כל הפעילויות של המועדון שתוכננו להיום, כולל האימון המסכם של קבוצת הבוגרים לקראת הדרבי הלוהט נגד פלומיננזה מחר. כרגע לא ברור אם המשחק אכן יתקיים.

שחקן ריאל מדריד, ויניסיוס ג'וניור, גדל בעצמו במחלקת הנוער של פלמנגו לפני שנמכר לאלופת אירופה. הוא מיהר לצייץ היום אחרי ששמע את החדשות הקשות: "אילו חדשות עצובות, בואו נתפלל בשביל כולם, תהיו חזקים".

זיקו האגדי, אחד מגדולי שחקני פלמנגו בכל הזמנים ומי שמשמש היום כמנהל הטכני של קאשימה אנטלרס היפנית, כתב באינסטגרם: "איזו טרגדיה, איזה שוק לקבל חדשות כאלה בצד השני של העולם. שאלוהים יהיה בעזרן של משפחות הילדים. אלו נערים שחלמו על העתידם שלהם, חלמו איך יעזרו למשפחותיהם ויצבעו את העתיד בצבע ורוד. שלאומת פלמנגו יהיה את הכוח והאמונה להתגבר על הרגע הקשה הזה".

עוד באותו נושא

עולם הכדורגל מתאבל: הגופה שנמצאה היא של אמיליאנו סאלה

לכתבה המלאה
שריפה במתקן האימונים של פלמנגו. צילום מסך
לוחמי האש במקום השריפה/צילום מסך
מתקן האימונים של פלמנגו בו פרצה שריפה. רויטרס
מתקן האימונים/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • פלמנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully