וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הכדורגל מתאבל: הגופה שנמצאה היא של אמיליאנו סאלה

סוף עצוב: הגופה שנמצאה בשרידי המטוס זוהתה על ידי גורמים רשמיים. נשיא ארגנטינה: "חדשות מכאיבות". המשחקים בצרפת יפתחו עם דקת דומייה

וידאו: רויטרס

(עדכון ראשון: 7:07)

סוף עצוב: המשטרה אישרה הלילה (בין חמישי לשישי) ששרידי הגופה שזוהו בתעלת למאנש הם של אמיליאנו סאלה. "הגופה שייכת לאמיליאנו סאלה. משפחתו עודכנה בפרטים, המחשבות שלנו איתם בעת הקשה הזו", נכתב בהודעת המשטרה.

בימים האחרונים נמצאו בתחתית האוקיינוס שרידי גופה של אדם לא מזוהה יחד עם שרידים מהמטוס שהתרסק. הם נמשו מהמים ובימים האחרונים עמלו במשטרת מחוז דורסט שבאנגליה על זיהויה. הלילה כאמור, הוכרע סופית שמדובר בסאלה, שאמור היה לחזק את קרדיף מהפרמיירליג ולעבור מנאנט הצרפתית תמורת כ-17 מיליון יורו.

המטוס, שעליו היו סאלה והטייס דייויד איבוטסון, נעלם מהרדאר ב-21 בינואר, בשעה שאעשה את דרכו מנאנט לקרדיף כדי להשלים פרטים אחרונים לקראת החתימה על החוזה החדש. החיפושים אחר השניים הופסקו לאחר שלושה ימים אולם במאמץ משותף של משפחה סאלה עם ידוענים נוספים שהמקרה נגע לליבם, חודשו כעבור מספר ימים. לפני ארבעה ימים, כאמור, נמצאו שרידי המטוס.

עוד בנושא

נאנט פנתה לקרדיף: "אם לא תשלמו על סאלה, נפנה לערכאות משפטיות"
בורדו מכחישה שדרשה את חלקה הכספי מעסקת אמיליאנו סאלה

אמיליאנו סאלה, קרדיף סיטי. GettyImages
הציפייה לנס הסתיימה. סאלה/GettyImages

אחרי החדשות נפל על עולם הכדורגל אבל כבד. מנהלת הליגה הצרפתית הודיעה על דקת דומייה לזכרו של סאלה לפני משחקי המחזור וקבוצות רבות פרסמו הודעות תנחומים.

נשיא ארגנטינה, מאוריסיו מאקרי, צייץ: "אילו חדשות מכאיבות. תנחומיי למשפחתו וחבריו של אמיליאנו ברגעים הקשים הללו. אנחנו איתכם". שחקן העבר גבריאל באטיסטוטה הוסיף: "איזה עצב, החדשות הכי גרועות. תנחומיי לקרובי משפחתו".

דייגו ארמנדו מראדונה כתב באינסטגרם: "צר לי מאוד על החדשות העצובות. רבים מאיתנו שמרו על אור של תקווה בשבילך, אמיליאנו. אני שולח חיבוק גדול למשפחה ולחברים ומודה בשם הארגנטינאים על הכבוד שחלקו לו בכל העולם. לנצח בליבנו, אמיליאנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully