וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנט פנתה לקרדיף: "אם לא תשלמו על סאלה, נפנה לערכאות משפטיות"

במועדון מהפרמיירליג "הופתעו" מהדרישה שהגיעה זמן קצר כל כך אחרי התרסקות המטוס, אך טענו שיכבדו את כל ההסכמים שהיו בין הצדדים

וידאו: רויטרס

אחרי הטרגדיה הגדולה, עכשיו מגיעים לשלבים הפחות היפים בפרשת אמיליאנו סאלה. הם כוללים כמובן את השאלה האם קרדיף אמורה לשלם עליו את דמי ההעברה בסך 15 מיליון ליש"ט לנאנט או לא אחרי שהחלוץ כבר עבר רשמית לקבוצה מהפרמיירליג, אבל לא באמת שיחק שם.

ב-BBC מדווחים היום (רביעי) כי נאנט העבירה מכתב בו דרשה מקרדיף את דמי ההעברה ואיימו לפנות לערכאות משפטיות אם לא יקבלו את הסכום הנקוב. גורם בקרדיף אמר ל-BBC כי המועדון יכבד את ההסכם עד הסוף, אבל לא לפני שיתבררו כל העובדות לאשורן. בקרדיף טענו ש"הופתעו" מנאנט שכבר עוסקת בכך כאשר עדיין מחפשים את גופתו של סאלה. כך או אחרת, קרדיף הייתה אמורה להעביר את 15 מיליון הליש"ט בתשלומים במשך שלוש שנים. גם בורדו אמורה לקבל חלק מהעסקה, ככל הנראה 50 אחוז, בשל העובדה שסאלה היה שייך לה לפני שחתם בנאנט.

מטוסו של אמיליאנו סאלה בקרקעית הים. טוויטר, צילום מסך
המטוס בו היה סאלה/צילום מסך, טוויטר

כזכור, המטוס בו היה סאלה בדרכו לקבוצתו החדשה נמצא בקרקעית הים, ואף צולם וידאו המתעד אותו. אנשי המשלחת אף טענו שרואים בבירור גופת אדם בתוך המטוס. את המטוס ההרוס מצא צוות החיפוש הפרטי בראשותו של המדען המומחה דייויד מירנס, שצייץ: "שלד המטוס שנשא את סאלה והטייס דייויד איבוטסון אותר מוקדם יותר בשעות הבוקר. המשפחות קיבלו את ההודעה מהמשטרה והודעה רשמית תימסר מחר. המחשבות שלנו כעת עם המשפחות והחברים של אמיליאנו ודייויד". משפחתו של החלוץ הארגנטינאי קיבלה את ההודעה באופן מיידי וכך גם משפחתו של הטייס, כאשר החיפוש שנחלק בין הצוות שחקר את התאונה לבין הצוות הפרטי שעבד בשם משפחת סאלה, אמור היה להסתיים ביום שלישי.

סאלה בן ה-28, כבש 12 שערי ליגה במדי נאנט העונה ו-42 בסך הכול ונחשב לאחד החלוצים המובילים בליגה הצרפתית. הוא רשם לפני כן קדנציות בקון וגדל בקבוצת הנוער של בורדו, במדיה התפתח כשחקן והפך לכוכב בשנתיים האחרונות. לפני כשבועיים הפך לשחקן היקר בתולדות קרדיף סיטי מהפרמיירליג אחרי ששולם עליו סכום שיא של 18 מיליון ליש"ט, אולם כשהמריא כדי לנחות בקבוצתו החדשה, התרחש האסון שהיכה את כל עולם הכדורגל תדהמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully