וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ארתור הפצוע ייעדר כחודש, בספק לשני משחקי הקלאסיקו

הקשר המצוין סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ויחמיץ בוודאות את המשחק הראשון מול ליון. דיווח: ראקיטיץ' יעזוב בקיץ, אינטר עוקבת

רויטרס

צרות בברצלונה: ארתור, הקשר הברזילאי הנהדר, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ועלול להחמיץ את החודש הקרוב. המשמעות: יחמיץ בוודאות את משחקי הליגה מול אתלטיק בילבאו, ויאדוליד וסביליה, כמו גם את המשחק הראשון בליגת האלופות מול ליון. כמעט בטוח שייעדר גם מגומלין חצי גמר הגביע הספרדי מול ריאל מדריד, וכרגע והא נמצא בספק גדול גם למפגש הליגה עם הבלאנקוס, ארבעה ימים לאחר מכן.

איבן ראקיטיץ' ביקש לעזוב את ברצלונה בסוף העונה והמועמדת המובילה לצרף אותו היא אינטר, כך לפי דיווח הבוקר ב"גאזטה דלו ספורט". לא מדובר בחדשות מפתיעות לאור העובדה שאלופת ספרד החתימה את פרנקי דה יונג שיצטרף אליה בקיץ ומנהלת מו"מ קדחתני גם עם אדריאן ראביו.

לפי הדיווח ב"גאזטה", גורמים באינטר כבר יצרו קשר עם נציגיו של הקרואטי בן ה-30, שביקש מראשי ברצלונה לעזוב בקיץ. סוכנו של ראקיטיץ', ארתורו קנאלס, אמר לפני כמה ימים ש"אני לא רואה תסריט לפיו איבן יעזוב בקיץ", אבל מרכז השדה של הבלאוגרנה צפוי להיות עמוס ביותר וייתכן שהקטלאנים יסכימו למכור את ראקיטיץ' תמורת כ-30 מיליון יורו.

דה יונג יצטרף לסרג'יו בוסקטס, ארתור, קרלס אלניה, ארתורו וידאל וראקיטיץ' עצמו, כשלכל אלו אפשר להוסיף את סרג'י סאמפר וראפיניה שמשחק לעתים במרכז. אם גם אדריאן ראביו יצטרף, יווצר עומס אדיר. גם אנדרה גומש צפוי לחזור בהשאלה מאברטון, אבל הוא לא נמצא בתכניות ויעזוב שוב. דניס סוארס יחזור בעצמו רק אם ארסנל תחליט לא לממש את אופציית הרכישה.

אינטר פלירטטה ארוכות בקיץ האחרון עם חברו של ראקיטיץ' לנבחרת קרואטיה, לוקה מודריץ', אך הוא נשאר בריאל מדריד. השחקן שהגיע לברצלונה מסביליה, הוזכר בשבועות האחרונים כמי שנמצא גם על הכוונת של פריס סן ז'רמן וצ'לסי.

עוד בנושא:

עולם הכדורגל מתאבל: הגופה שנמצאה היא של אמיליאנו סאלה
קורטואה מתכונן לדרבי: "יקללו אותי, אבל תמיד אכבד את אוהדי אתלטיקו"

ארתור שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
צרות במרכז המגרש. ארתור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully