וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה 78:82 את ריאל מדריד, באסקוניה ניצחה את באיירן

דה קולו (21 נק') וחבריו עלו למקום השני. 68:76 לבאסקים בקרב על ההצלבה, 66:85 לפנר על פאו, מילאנו גברה על דרושאפקה 78:90

שחקן צסק"א מוסקבה קורי היגינס. GettyImages
היגינס וצסק"א עם ניצחון שני העונה מול ריאל/GettyImages

המחזור ה-22 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד ניצחה צסק"א מוסקבה 78:82 את ריאל מדריד. פנרבחצ'ה פירקה את פנאתינייקוס עם 66:85, באסקוניה השיגה 68:76 חשוב על באיירן מינכן ומילאנו ניצחה את דרושאפקה 78:90.

seperator

צסק"א מוסקבה - ריאל מדריד 78:82

ניצחון רביעי רצוף לקבוצת הפאר הרוסית, שמשלימה דאבל עונתי על אחת מיריבותיה הגדולות ביותר ומטפסת על חשבונה למקום השני. המחצית הראשונה הלכה, ברובה, צמוד, לפני שקלמן פרפליץ', אנתוני ראנדולף ופביאן קוזר השתלטו על העניינים בהיעדרו של סרחיו יול והורידו את הבלאנקוס לחדרי ההלבשה ביתרון 34:40. נאנדו דה קולו ודניאל האקט הפכו עם רבע שלישי מצוין, קורי היגינס הצטרף לחגיגה וקבע 70:77, שלוש דקות לסיום. פקונדו קמפאצו הוריד ל-77:76, אך בפיגור 81:78 החטיא ג'ייסי קארול שלשה שהיתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה, ובצד השני סגר וויל קלייברן עניין מהקו.

דה קולו היה מעל כולם עם 21 נקודות, היגינס הוסיף 15 והאקט 14. מנגד, 20 נקודות של ראנדולף לא הושיעו את אלופת אירופה, שקיבלה גם 11 מגוסטבו איון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קוסטאס סלוקאס שחקן פנרבחצ'ה. קובי אליהו
קלי קלות. סלוקאס/קובי אליהו

פנרבחצ'ה - פנאתינייקוס 66:85

הקרב בין ז'ליקו אוברדוביץ' וריק פיטינו הסתיים בנוקאאוט מוחץ לזכות הסרבי, שהצליח להתאושש מההפסד המפתיע לבאיירן מינכן בשבוע שעבר, לשמור על פער של שני ניצחונות מצסק"א מוסקבה וריאל מדריד ולהבטיח רשמית מקום בשלב הבא. פנר סיפקה מחצית ראשונה אדירה בניצוחם של מרקו גודוריץ' וניקולו מלי, שסידרו לה יתרון מבטיח של 29:48 בסיום 20 דקות. הפער הלך וצמח וכבר הגיע עד 28, ליוונים לא נותר אלא לנסות להמתיק את הגלולה, ובקושי להצליח גם בזה. חלוקת הנקודות אצל המארחת היתה מאוזנת מאוד, עם שישה שחקנים שקלעו 8 נקודות או יותר, כשמלי הוביל עם 14. מנגד, רק שון קילפטריק (19 נקודות) ודשון תומאס (13) קלעו בספרות כפולות, ופאו ממשיכה להסתבך בקרב על ההצלבה.

יוהאנס פויגטמן באסקוניה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניצחון חשוב מאוד. פויגטמן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

באסקוניה - באיירן מינכן 68:76

הבאסקים המשיכו במומנטום מהניצחון הגדול על מכבי תל אביב, בקרב חשוב מאוד בין שתי קבוצות שנאבקות על ההצלבה. הבווארים, לעומת זאת, יורדים לקרקע לאחר הסנסציה מול פנרבחצ'ה. מאט ג'נינג הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 13 נקודות, דרק וויליאמס קלע 18 למפסידה וכעת לשתי הקבוצות מאזן זהה של 11:11.

מייק ג'יימס שחקן מילאנו. AP
עדיין בתמונה. ג'יימס/AP

מילאנו - דרושאפקה 78:90

ניצחון שלישי ברציפות לאיטלקים והם חזק בתמונת ההצלבה. עם העליה לרבע האחרון עוד הוליכה נועלת הטבלה 60:61, אך 17:30 למארחת בעשר הדקות האחרונות סגר עניין. מינדאוגאס קוזמינסקס הוביל עם 19 נקודות, מייק ג'יימס הוסיף 18 וקרטיס ג'רלס 16. טוני דגלאס קלע 21 לטורקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully