וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "אין לי חשש מהמשמעת של קינדה, הדביקו לו סטיגמה של בעייתי"

7.2.2019 / 10:51

בית"ר הציגה את הרכש החדש, המאמן אופטימי ומודה: "אם לא נעלה לפלייאוף העליון אתבאס". בוזגלו: "שמח שהשכחתי את התקופה הקשה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אצטדיון טדי יארח ביום ראשון שתי קבוצות במגמות דומות: בית"ר ירושלים, שמתייצבת למשחק אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים; ומכבי חיפה, שעלתה השבוע למקום השני בליגה אחרי 200 מחזורים, עם ניצחון על הפועל תל אביב. לקראת המשחק המסקרן, ערכה בית"ר מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ניר קלינגר והקשר מאור בוזגלו. בתחילת המסע"ת הציגה הקבוצה את שחקני הרכש גדי קינדה, מיחאי וודוץ ואנתוני אנאן.

"עשינו צעדים טובים ונכונים גם לעתיד וגם להווה", אמר קלינגר בפתח דבריו בהתייחס לרכש של הקבוצה בינואר. "הבאנו שלושה שחקנים טובים ומוכשרים. נכון שגדי לא יוכל לשחק ביום ראשון, אנאן רק מתחיל להיכנס לכושר, אבל אני בטוח שבהמשך הם יעניקו לנו מגוון אפשרויות בהרכב ובסגל".

על גדי קינדה: "גדי סומן כבר זמן רב. אין לי שום חשש מבעיות משמעת. אימנתי אותו שנתיים ולא היתה לו בעיה משמעת אחת. זה עניין של דינמיקה מסוימת, ויכול להיות שגדי הגיע לנקודת רתיחה באשדוד. דברים כאלה קורים, אנחנו בני אדם. הוא לא שחקן בעייתי. קל להדביק לגדי סטיגמה של בעייתי, אבל אני בטוח שהוא התבגר, ואוי ואבוי לו אם לא".

עוד בנושא

קינדה הוא רק ההתחלה: התכניות הגדולות של משה חוגג
בניון: "מי שרואה עצמו כווינר, חייב לשמוח מתחרות על ההרכב"

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים עם מיכאי וודוץ, אנתוני אנאן, גדי קינדה. לירון מולדובן
מרוצה מהרכש. קלינגר עם אנאן, וודוץ וקינדה/לירון מולדובן

על העומס בעמדות הקישור: "כשהגעתי לבית"ר היו כמעט 33 שחקנים בסגל, ועכשיו יש לנו 25 שחקנים כולל שלושה שוערים. זה הסגל הגיוני, נכון, הרבה יותר מגוון ממה שהיה ונותן מענה לדרישות שהמועדון הזה צריך, עם חשיבה קדימה. עומס היה גם לפני שהם צורפו אבל הוא היה פיקטיבי, כי לתפיסתי השחקנים שמילאו את הסגל לא התאימו לרמה של בית"ר. היינו זקוקים לשדרוג רציני, וזה מה שעשינו. אין מילה כזאת 'עומס' בבית"ר ירושלים. קבוצה בסדר הגודל הזה צריכה ליישר קו עם המועדונים הגדולים".

על הדרמות בקבוצה: "בשבועות האחרונים אנחנו מנסים להוריד את מפלס הדרמה. בית"ר זו בית"ר, והכל מאוד צבעוני. כולם מייצרים דרמות חדשות לבקרים, אבל צריך לתת קרדיט לשחקנים. ווינרים יודעים להתמודד עם תחרות וזה רק עושה להם טוב. ככה גם אני הייתי כשחקן. לא צריך לעשות דרמה מהמומנטום שלנו, עשינו שני צעדים ראשונים טובים ועכשיו צריך לעשות את הצעד השלישי. אנחנו נעשה הכל כדי לעשות את מה שהיה נראה בלתי אפשרי עד לא מזמן".

על השאיפות עד סוף העונה: "אם חלילה לא נעלה לפלייאוף העליון אני אהיה מאוד מאוכזב, למרות הפער העצום שהיה כשהגעתי לכאן. אני לא אחד שיגיע 'נשארנו בליגה', או משהו כזה. אנחנו לא מסתפקים במועט, כי יש לנו ווינרים בחדר ההלבשה".

עוד באותו נושא

יוסי בניון: "מי שרואה עצמו כווינר, חייב לשמוח מתחרות על ההרכב"

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים מיחאי וודוץ, אנתוני אנאן, גדי קינדה. לירון מולדובן
ישדרגו את הקבוצה? אנאן, וודוץ וקינדה/לירון מולדובן

מאור בוזגלו הוסיף: "באופן אישי אין ספק שמכבי חיפה דאגה לי בתקופת השיקום וזה משהו שאני מעריך מאוד וזה לא מובן מאליו. אמרתי על זה תודה הרבה פעמים ועכשיו אני בבית"ר. אני נהנה וטוב לי, למרות התקופה הלא טובה שעברנו. עכשיו אנחנו רוצים ליצור מומנטום".

על המאזן של הקבוצה בטדי: "הוצאנו כמות גדולה של אוויר אחרי הניצחון הקודם בטדי. היה לחץ ומשהו השתחרר, זה נתן לנו המון ביטחון, אבל עכשיו המטרה העיקרית היא לייצר יציבות".

על מעמדו בקבוצה: "אני שמח שהשכחתי את התקופה הקשה שעברתי וחזרתי לדשא בצורה די מרשימה מבחינתי. אני תמיד רוצה להיות יותר טוב ויותר דומיננטי. תחרות מוציאה מאיתנו הרבה יותר טוב, וככה אנחנו מסתכלים גם על שחקני הרכש".

על השאיפות: "המטרה ברורה. צריך לתת קרדיט גם לבעלים וגם לצוות המקצועי מבחינת הניהול והחשיבה. כל שחקן איכותי שמצטרף נותן לשחקנים הקיימים הרבה יותר דרייב ומחויבות. עם הרכש אנחנו נהיה הרבה יותר טובים. בית"ר צריכה לשאוף הכי גבוה, והשחקנים הטובים ביותר צריכים לשחק כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully