וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינדה הוא רק ההתחלה: התכניות הגדולות של משה חוגג

6.2.2019 / 8:25

לא נרתע מסכומים גבוהים ומתכנן קבוצת כוכבים בטדי. הבעלים של בית"ר ירושלים סימן את גרסיה, מוחמד, סורו ודן ביטון לקראת קיץ נוצץ בבית וגן. שחקנים בקבוצה: "העונה הזו היא טלנובלה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הקולות מכיוון הבקרה התקציבית בנוגע לכסף של משה חוגג העלו סימני שאלה בנוגע ליכולתו להחזיק כלכלית את בית"ר ירושלים בשנים הבאות. אבל כשבוחנים את התנהלותו של חוגג בשבועות האחרונים מבינים כי כלכלית הוא מסוגל וגם צפוי להעמיד תקציב של למעלה ל-60 מיליון שקל גם בעונה הבאה. אלו לא רק מיליון היורו ששולמו על גדי קינדה, או ה-1.5 מיליון שהוצעו על אילון אלמוג, בעלי בית"ר ירושלים מתכוון לצרף בקיץ 3-4 שחקנים משמעותיים נוספים וסכומים לא מרתיעים אותו.

השבוע הוא ניסה לצרף ברגע האחרון את איסמעילה סורו מבני יהודה במיליון יורו ועל דן ביטון ממ.ס. אשדוד הוא הציע יותר, אבל ג'קי בן זקן דרש סכום גבוה בהרבה. במקביל הוא סימן שחקנים כמו לוי גרסיה ועלי מוחמד, עליהם הוא עשוי לנסות לשים את היד בקיץ. דבר אחד ברור - לחוגג יש תכניות גדולות לעונה הבאה.

עוד בנושא:

בית"ר שחררה, מכבי חיפה הוציאה כ-2 מיליון יורו: סיכום חלון החורף 2019
עסקת ענק לפני סגירת החלון: בית"ר רכשה את גדי קינדה ממ.ס. אשדוד במיליון יורו
אנתוני אנאן חתם בבית"ר, לירוי צעירי בקרית שמונה, ז'והאן מרסיאל במ.ס. אשדוד

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים מקפיץ כדור. דני מרון, מערכת וואלה!
מישהו עדיין תוהה לגבי היכולת הכלכלית שלו? חוגג/מערכת וואלה!, דני מרון
"לא כל כך ברור מה עושים כאן, אבל מי שמבין מה זה חדר הלבשה לא היה עושה צעד כזה (החתמת קינדה) השנה"

חוגג שמע הרבה סיפורים שליליים על גדי קינדה ומדוע אסור לו לגעת בו. לפני כמה שבועות הוא כבר השתכנע לוותר על האפשרות לצרף אותו, אבל ניר קלינגר שכנע אותו ללכת על זה. קלינגר אימן את קינדה שנתיים באשדוד והוא הבהיר לבעלים שהוא יידע כיצד להתמודד איתו. בבית"ר כבר רוצים שהקשר הצעיר יעבור לגור בירושלים ויספוג אווירה אחרת. קינדה הוא חבר טוב של אור אינברום ויעקב בריהון ובבית"ר היו רוצים שהם יהפכו לשחקנים מובילים בשנים הקרובות.

מנגד, לא בטוח שההגעה של קינדה עכשיו ולא בעונה הבאה, בריאה לסגל. אחרי הצירוף של אנתוני אנאן, הקישור של הקבוצה מהבירה עמוס ומי שעשוי להיפגע הם עידן ורד ויוסי בניון. חדר ההלבשה של בית"ר התייצב לאחרונה ואם תהיה דרישה מוגזמת להתחיל להריץ את קינדה, זה עשוי להשפיע לרעה. מי שאמון על כל המרקם הזה הוא ניר קלינגר, שיצטרך ללכת בין הטיפות ולהתעסק בניסיונות לעלות לפלייאוף העליון. בעונה הבאה תבצע בית"ר סדר בסגל ואז קינדה יחזיק בתפקיד הרבה יותר משמעותי.

אחד השחקנים התייחס להגעה של קינדה ואמר: "כל השחקנים ישר שאלו אם זה לעונה הנוכחית או לעונה הבאה. לא כל כך ברור מה עושים כאן, אבל מי שמבין מה זה חדר הלבשה לא היה עושה צעד כזה השנה. הקבוצה היא טלנובלה אחת גדולה העונה, נקווה שזה לא יפריע נגד מכבי חיפה ובכלל במאבק על הפלייאוף העליון".

עוד באותו נושא

"קינדה ראה שחקנים לידו נמכרים והוא נותר מאחור"

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים גדי קינדה. אתר רשמי
בקבוצה יש גם מי שחושב שהיה עדיף להביא את קינדה רק בקיץ/אתר רשמי

אנתוני אנאן נחת אתמול בישראל וחתם עד לתום העונה. בבית"ר לוקחים בחשבון את העובדה שלא שיחק מעל שלושה חודשים ומעריכים שאם הוא ייקלט היטב, הוא יוכל להיות קשר מוביל בעונה הבאה. אנאן טס לברלין לקחת את הוויזה שלו כבר לפני שלושה ימים, נאלץ ללון שם ללא ציוד ובגדי החלפה ונראה מותש עם נחיתתו בארץ. הגנאי בן ה-32 עבר לילה לבן לאחר שטיסתו בלילה בוטלה והוא המתין עד הבוקר לטיסה נוספת לארץ.

במהלך השעות האחרונות של החלון נערכו ניסיונות להעביר את אפונסו טיירה לקבוצה אחרת, אך שכרו מנע את המעבר. מכסת הזרים של בית"ר כוללת כעת שישה שחקנים, כולל ז'אורז'יניו שעדיין סובל מכאבים ובבית"ר חוששים שלא יוכל לחזור לשחק העונה. לברזילאי חוזה לעונה הנוכחית בסך 260 אלף דולר וחוזה לעונה הבאה בסך 280 אלף דולר. השחקן עצמו ממשיך בטיפולים בתקווה להרגיש טוב יותר ולנסות ולחזור לשחק במהלך מהפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully