וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "מי שרואה עצמו כווינר, חייב לשמוח מתחרות על ההרכב"

6.2.2019 / 17:41

קשר בית"ר ירושלים דיבר על התחרות בקבוצה בשל צירופם של קינדה, פלומן ואחרים: "תמיד התמודדתי עם תחרות וזה רק הוציא ממני יותר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יוסי בניון פרסם היום (רביעי) כמה מילים לאוהדי בית"ר ירושלים לקראת המשך העונה. הקבוצה מהבירה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את דבריו של קפטן נבחרת ישראל לשעבר. "ראשית, אני ממש שמח שחזרתי לבית"ר ירושלים והייתי להצלחה במשחקים האחרונים", נכתב שם, "אנחנו השחקנים חולקים חדר הלבשה מלוכד, בריא ולכולנו מטרה אחת משותפת בניגוד מוחלט לדברים שמנסים לצייר מבחוץ.

"אנחנו שומעים על רחשים בעקבות הצטרפותם של שחקנים נוספים בחלון ההעברות הנוכחי ועל העומס בחוליית הקישור, ואני אומר באופן נחרץ - מועדון גדול עם שאיפות גדולות, ובית"ר ירושלים הוא בהחלט כזה - מחובתו לצרף את השחקנים הטובים ביותר שהוא יכול על מנת להגשים את שאיפותיו ולעמוד במטרות אותן הציב לטווח הקרוב והרחוק. תחרות היא חלק מהספורט ומחויב המציאות. מי שבאמת רואה עצמו כווינר, צריך לשמוח, להתאמן ולשחק לצד סגל כמו שיש כיום בבית"ר. כל הקריירה שלי ככדורגלן התמודדתי עם תחרות על חולצת ההרכב ותמיד זה גרם לי להוציא מעצמי הרבה יותר ולהוכיח שמקומי על המגרש. ואם לא הצלחתי, עבדתי קשה יותר".

בית"ר ירושלים ביצעה שינויים משמעותיים בסגל שלה במהלך חלון ההעברות של ינואר כששחררה במהלכו עשרה שחקנים (לירוי צעירי, דניאל חבה, עוז סיטון, מתן פלג, יקוב סילבסטר, דין אקפי, ערן לוי, ברונו איבה, תמיר ללו וארון אולנארה) וצירפה חמישה (אנז' פרדי פלומן, מיחאי וודוץ, אנתוני אנאן, גדי קינדה ואת בניון עצמו). בנוסף, בית"ר ירושלים כבר סגרה עם שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס, שיגיע אל הקבוצה בקיץ".

עוד בנושא:

גדי קינדה הוא רק ההתחלה: על התכניות של משה חוגג לבית"ר ירושלים

שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. דני מרון
לא נבהל מתחרות. בניון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully