וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בלבול "אופטימי" בנוגע לשועה, וייסמן סובל מחבלה בברך

7.2.2019 / 11:56

המאמן מעריך ששועה יהיה כשיר למשחק מול בית"ר בראשון, ממנו וייסמן הפצוע עשוי להיעדר. מנואל איטורה: "אני בכושר טוב, יכול לשחק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי הניצחון 2:3 על הפועל תל אביב שהחזיר את מכבי חיפה למסלול הניצחונות והעלה אותה למקום השני בטבלה, יפגשו הירוקים ביום ראשון את בית"ר ירושלים למשחק מסקרן באצטדיון טדי. עם רוח גבית מתום מועד ההעברות, במהלכו התחזקה הקבוצה בקרים פריי, מנואל איטורה, מקסים פלקושצ'נקו וירדן שועה, דיבר מרקו בלבול על השינויים בסגל, לצדו דיבר גם מנואל איטורה.

מהקבוצה נמסר ששון וייסמן סובל מחבלה בברך, והחלוץ יעבור יעבור בדיקת MRI בימים הקרובים ונצטווה לנוח לפי הוראת הרופא.

"זה משחק בין מועדונים גדולים, תמיד אהבתי לשחק נגד בית"ר, גם כשחקן. רוצים לגרום לקהל להרגיש את מה שהוא הרגיש אחרי הפועל תל אביב", אמר מרקו בלבול בפתח דבריו.

עוד בנושא

מכבי חיפה כבר מכוונת לאליפות בעונה הבאה
הטרייד הטהור עם בני יהודה: חלוץ ותיאבון תמורת מחאת אוהדים

מנואל איטורה שחקן מכבי חיפה. צילום מסך
מנואל איטורה עם מרקו בלבול/צילום מסך

על הסגל הנוכחי: "חלון ההעברות מאחורינו, עכשיו צריך להתפקס על הסגל הזה. הסגל מאוד מאוזן עכשיו, התחזקנו במקומות שהיינו צריכים להתחזק בהם. שמח שיש לי כאב ראש בריא, שאפשר לעבור משיטה לשיטה תוך כדי משחק ובין משחקים. יש לי הרבה אופציות עכשיו. יש לנו סגל רחב מאוד, על כל עמדה יש לפחות שניים-שלושה שחקנים".

על הציפיות הגבוהות: "זה שיש ציפיות זה בסדר גמור. אמרתי כשבאתי למכבי חיפה שאני לא נרתע מהמקום הנמוך שהיא הייתה בו. מכבי חיפה צריכה לגרום לקהל ליהנות, אבל מעבר לזה שהתקדמנו בטבלה רואים קבוצה מחויבת, שמחה, שמייצרת מצבים. זה דבר שאני רוצה להמשיך לראות".

על רועי קהת: "אני מאוד מאמין בסגל. כל מי שנשאר ראוי ויקבל הזדמנויות. מי שיוכיח את עצמו באימונים, ישחק. אין שום שינוי".

על המטרות: "אני עשרות שנים במכבי חיפה, אני יודע מה השאיפות שלה, אבל אסור לשכוח שאנחנו רק ארבע נקודות ממקום שביעי. הליגה מאוד תחרותית, מאוד צמודה, מאוד קשה".

על אלונה ברקת: "עבדתי איתה, היא אישה מקסימה וטובה. זה חיזוק טוב לפוליטיקה הישראלית ואני מאחל לה בהצלחה".

מנואל איטורה הוסיף: "הגעתי לקבוצה עם אנשים טובים ושחקנים טובים. הקבוצה טובה מאוד, ראיתי את המשחקים הקודמים של הקבוצה ואני מרוצה מאוד מהכל - גם מהסגנון, גם מהשחקנים".

על מצבו הפיזי: "הגעתי לפני חמישה ימים והתאמנתי עם הקבוצה. אין לי בעיה לשחק, אבל אני עדיין לא מכיר את השחקנים. אם המאמן יחליט שאני מוכן לעלות על המגרש, אין לי שום בעיה".

על חוזהו: "אין לי סעיף יציאה בחוזה, מה שכתבו לא נכון. אם אשחק טוב, כמובן שאני ארצה להישאר. אם לא אהיה טוב, כנראה שלא אישאר".

על ההצטרפות למכבי חיפה: "זו מדינה חדשה, נסיון חדש. אני מגיע לקבוצה גדולה, ויש לי הזדמנות להאריך את הקריירה כאן".

על התרשמותו מהכדורגל הישראלי: "ראיתי שיש קצב גבוה, שחקנים מהירים, הרבה התקפות מתפרצות".

עוד באותו נושא

שתי גדות לירדן: סיכום המחזור ה-21 על שני הצדדים של עסקת שועה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully