וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מכוונת לאליפות בעונה הבאה: "סוף סוף העידוד של הקהל מוצדק"

5.2.2019 / 7:28

הירוקים קיבלו תיאבון אחרי ההעפלה למקום השני: "רוצים לבנות שלד חזק עד סוף העונה, ואחר כך להיאבק על האליפות". עוואד זוכה לשבחים ומשכנע גם את בלבול, השחקנים סוף סוף מרוויחים את העידוד ביושר, ומה מעכב את המינוי של איל ברקוביץ'?

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. אדריאן הרבשטיין
המטרה של בלבול הושגה: הקהל חזר ליהנות. שחקני מכבי חיפה אמש/אדריאן הרבשטיין

1. החגיגות עם האוהדים סוף סוף מוצדקות

200 מחזורי ליגה עברו מאז הפעם הקודמת שבה מכבי חיפה דורגה במקום השני בליגת העל, ואמש (שני) לאחר שהקבוצה ניצחה 2:3 את הפועל תל אביב והפכה לסגנית המוליכה, החגיגות נראו בהתאם. השחקנים התכנסו למעגל עידוד יחד עם הצוות המקצועי, שרו ורקדו במשך דקות ארוכות, ובעיקר נתנו תקווה לעתיד טוב יותר. "כשמרקו בלבול הגיע הוא אמר שהמטרה היא שהקהל יחזור ליהנות, ואתמול באמת הייתה תחושה שהקהל באמת נהנה", אמר אחד השחקנים בקבוצה, שהודה - לראשונה מזה זמן רב, החגיגות עם האוהדים היו מוצדקות ואותנטיות. "זו תחושה שכולם חיכו לה. הרבה פעמים הלכנו לקהל אחרי משחקים לא טובים וידענו שנספוג בוז. בפעמים אחרות הלכנו אליהם אחרי ניצחונות, אבל עדיין לא הגיעו לנו מחיאות כפיים. אתמול כולם הרגישו שהעידוד של הקהל באמת מגיע לנו".

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל תל אביב ועלתה למקום השני בליגה
בלבול: "לא חששתי כשלקחתי את מכבי חיפה כשהיא היתה למטה"
אחרי החתמת קרים פרי: סיידובה סומא סיים את דרכו במכבי חיפה

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עכשיו גם בלבול השתכנע. עוואד/אדריאן הרבשטיין

2. "עוואד לקח את ההזדמנות בשתי ידיים, שתי רגליים וראש"

בסיום, האוהדים עטפו במיוחד את מוחמד עוואד. רבות דובר בשבועות האחרונים על הספסול של החלוץ הצעיר, שמיעט לשחק למרות שהיה מלך השערים של הקבוצה. אתמול, אחרי שמרקו בלבול התאכזב מהחלק הקדמי במשחקים הקודמים, עוואד הוזנק שוב להרכב והחזיר עם צמד ובעיקר עם הרבה קור רוח שהיה חסר לקבוצה ברחבה.

"הייתה פליאה מכך שעוואד הפך לחלוץ רביעי, אבל אתמול הוא קיבל את ההזדמנות שלו להוכיח שהוא שחקן הרכב במכבי חיפה ולקח אותה בשתי ידיים, שתי רגליים וראש", אמר אחד השחקנים. בסביבתו של עוואד סיפרו שבשבועות האחרונים הוא היה מאוכזב ומתוסכל ממעמדו החדש, בייחוד כשראה שהמועדון מחתים חלוצים נוספים על המשבצת שלו. אפילו החגיגות שלו אחרי השערים שכבש אמש לוו בתנועות ידיים שרמזו על תשובה למבקרים.

במכבי חיפה מספרים על ילד צעיר ומלא בביטחון עצמי, שגם מעניק לקבוצה את החוצפה החיובית שהייתה חסרה לה בחלק הקדמי. למרות הספסול בשבועות האחרונות, במועדון הבהירו לאורך כל הדרך שעוואד הוא אחד השחקנים הבולטים יותר שיהיו חלק מהשלד של הקבוצה בשנים הבאות. אחרי אתמול, נראה שגם מרקו בלבול השתכנע בכך.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
קרים פריי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד חיזוק בדרך למטרה הסופית. קרים פריי/אדריאן הרבשטיין

3. היעד לעונה הבאה: מאבק על האליפות

אחרי שטיפסו למקום השני, במועדון כבר חושבים על הצעד הבא קדימה: זכייה באליפות. כדי להיאבק על התואר, בקבוצה מודעים לכך שעדיין נדרש חיזוק משמעותי. מקסים פלקושצ'נקו וקרים פריי, שנכנסו אתמול כמחליפים, הם רק הסנונית הראשונה. השניים אמורים לקבל קרדיט גדול יותר ככל שהזמן יעבור, ובמועדון מאמינים שהם ישדרגו את הקישור, אולם בכל מקרה מבינים בחיפה שעליהם להתחזק בקיץ בעוד לפחות שלושה-ארבעה שחקנים.

"יש פה רצון לבנות שלד שירוץ עד סוף העונה ויתגבש. ואז, בקיץ, יגיע עוד חיזוק כדי להפוך את השלד הזה לקבוצה שתיאבק על האליפות", אמרו במועדון.

יונתן לוי, רועי קהת, שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? רועי קהת, במרכז/אדריאן הרבשטיין

4. יממה קריטית לקהת ודוס סנטוס

עד הקיץ מחכים למכבי חיפה עוד כמה מהלכים שקשורים בסגל. היום יינעל חלון ההעברות בליגת העל, ומדובר ביממה מכריעה עבור כמה משחקני הקבוצה. הראשון הוא רועי קהת, שיצא מהסגל בשבועות האחרונים. מכבי נתניה מעוניינת מאוד בקשר, אבל כדי שהמעבר יתממש הוא יצטרך להתפשר משמעותית על שכרו. גם הפועל באר שבע מעוניינת בקהת, אבל הירוקים ידרשו ממנה סכום גבוה ולא ברור אם אלונה ברקת תסכים להוציא את הכסף הזה במהלך עונה שגם ככה "גמורה". גם אליסון דוס סנטוס לא בתוכניות של מכבי חיפה, אבל גם במקרה שלו השכר הגבוה מרחיק מועמדות פוטנציאליות להחתימו, ולכן ייתכן שיישאר עד סוף העונה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בעד ברקו. בלבול/אדריאן הרבשטיין

5. בלבול: "המינוי של איל ברקוביץ' נכון"

בצל החגיגות, ריחף מעל מכבי חיפה גם אמש סיפור איל ברקוביץ'. מרקו בלבול נשאל אמש מה דעתו על המינוי הצפוי של שחקן העבר למנהל מחלקת הנוער של המועדון, והשיב במפתיע: "אני חושב שזה מינוי נכון". בכך ייתכן שבלבול חשף שברקוביץ' למעשה הסכים לקבל את ההצעה של יעקב שחר ולהתמנות לתפקיד, אולם נראה שזה עדיין לא סופי. ברקוביץ' אמנם כבר הודיע לראשי המועדון שהוא מעוניין באופן עקרוני לקחת על עצמו את התפקיד, אבל לפני כן הוא צריך לבדוק את ההשלכות המשפטיות, הן מבחינת החוזה שלו עם ערוצי הטלוויזיה והרדיו והן בנוגע לניהול הפועל ראשון לציון. אם ברקוביץ' יצליח להסדיר את העניינים הללו, הוא ימונה לתפקיד באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully