וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סיידובה סומא סיים את דרכו בקבוצה

4.2.2019 / 14:40

אחרי שלא הצליחו למצוא קבוצה לאליסון דוס סנטוס, הירוקים גרעו את הקשר שהגיע בקיץ. קרים פריי נרשם במקומו ואף עשוי לקבל דקות ראשונות במשחק הערב מול הפועל תל אביב (21:00, ספ' 5)

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה גרעה היום (שני) בצהריים את סיידובה סומא מהסגל והשחקן למעשה סיים את דרכו בקבוצה, שלא מתכוונת לממש את האופציה לרכוש אותו בסוף העונה. סומא הגיע בקיץ כרכש של המנהל המקצועי דאז מו אלאך, ונחשב לאחד ממקבלי המשכורות הגבוהים בקבוצה. בפועל, הוא כמעט ולא קיבל קרדיט כשלאחרונה אף הושעה פעמיים בשל זלזול באימונים ואיחור לאימון. בהמשך חיפה אף אישרה את העניין והוציאה הודעה רשמית בה הודיעה כי סומא "הוקפא" ליתרת העונה.

בחיפה ניסו למצוא קבוצה לאליסון דוס סנטוס כדי למנוע את גריעתו מהסגל של סומא, אך בשלב זה הדבר לא צלח וסומא כאמור נגרע מן הסגל. קרים פריי נרשם היום כשחקן מן המניין בהתאחדות לכדורגל והוא יהיה בסגל למשחק הערב מול הפועל תל אביב (21:00, ספורט 5). הוא אף עשוי לקבל דקות ראשונות. שחקנים בקבוצה העידו שניכר שפריי הוא שחקן עם טכניקה גבוהה, ובחיפה מאמינים שהוא יוכל לשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית.

בעניין אחר, יונתן לוי שהושאל להפועל חדרה, צפוי לעזוב את הקבוצה מליגת העל ולעבור להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. בניגוד למוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל, לוי לא תקע יתד בהרכב של ניסו אביטן וכעת הוא צפוי לעזוב את חדרה כדי לצבור יותר דקות בקבוצה מצמרת הליגה הלאומית.

עוד בנושא:

מכבי חיפה - הפועל תל אביב: פריי יהיה בסגל, פלקושצ'נקו יפתח?
איל ברקוביץ' צפוי להסכים להצעת יעקב שחר לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה

קרים פריי באימון מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
בחיפה מאמינים שיוכל לשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית. קרים פריי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully