וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל תל אביב: פריי יהיה בסגל, פלקושצ'נקו יפתח?

הקשר הטורקי ימתין לדקות בכורה, מרקו בלבול מתלבט בין הרכש מהפועל חיפה לבין סלליך (ב', 21:00, ספורט 5). ולסקיס בחוד האדומים, דגני יהיה כשיר?

מחזור 21הסתיים04/02/2019
מכבי חיפה
  • עאווד (7)
  • רוקאביצה (19)
  • עאווד (36)
2:3
  • (24) גוטליב
  • (37) ספורי
הפועל תל אביב
צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה

בצל ההצעה של יעקב שחר לאיל ברקוביץ' ומסע החיזוק של הימים האחרונים, מכבי חיפה תקבל מחר (שני, 21:00, ספורט 5) הזדמנות נוספת לעלות למקום השני. המצטרף הטרי קרים פריי יהיה בסגל וימתין על הספסל להופעת הבכורה שלו, בניגוד למנואל איטורה הצ'יליאני שעדיין צריך זמן כדי לחזור לכושר. ירדן שועה סובל ממתיחה קלה ונמצא בספק, כשמוחמד עוואד צפוי לקבל הזדמנות מחודשת על חשבון שון וייסמן לצד ניקיטה רוקאביציה. מרקו בלבול עדיין מתלבט בין מקסים פלקושצ'נ'ו שנכנס כמחליף ב-0:0 מול מכבי נתניה ומחכה לבכורה בהרכב, לבין סינטאיהו סלליך.

שחקני מכבי חיפה ירדן שועה, מקסים פלקושצ'נקו. קובי אליהו
אחד בספק להרכב, השני בספק למשחק. מקסים פלקושצ'נקו עם ירדן שועה/קובי אליהו

הפועל תל אביב

האדומים נשמו לרווחה כאשר בני סכנין ספגה את שער השוויון מעירוני קרית שמונה בדקה ה-90 ולא הצליחה לצמק את הפער מהם לשלוש נקודות. כעת מקווה הפועל תל אביב להשיג ניצחון שני ברציפות, לראשונה העונה, ולתפוס מרחק ביטחון של שמונה נקודות מהקו האדום. שחקנים בקבוצה אמרו כי "זאת אולי הפעם הראשונה שהיריבה שלנו יותר לחוצה מאיתנו. עם כל הרכש שעשתה והציפיות, חיפה תהיה לחוצה ונצטרך לנצל את זה". אוראל דגני נעדר מהאימון אתמול עקב מחלה ורק לאחר האימון המסכם יוחלט סופית לגביו. ניר לקס עדיין אינו כשיר ב-100 אחוז ולא ייכלל בסגל, כשגם שי אליאס סבל מרגישות בימים האחרונים. נריוס ולסקיס ימשיך בחוד.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: איל ברקוביץ' צפוי להסכים להצעת יעקב שחר לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער

לכתבה המלאה
אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
יתאושש למפגש עם האקסית? אוראל דגני/סוכנות ג'יני

טריוויה

* הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה רק פעם אחת ב-14 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות. זה היה 0:4 מוחץ במרץ 2014. עומר דמארי ואוראל דגני, שהספיקו מאז לשחק בחיפה ולחזור, היו שותפים לניצחון. פרט לכך, יש ברצף הזה תשעה ניצחונות ירוקים וארבע תוצאות תיקו.

* גם ניצחון החוץ האחרון של הפועל תל אביב על מכבי חיפה סיפק רביעייה, אבל זה היה עוד בימי קרית אליעזר - 1:4 במרץ 2012.

* מכבי חיפה ספגה רק שער אחד בששת משחקי הליגה מאז מינויו של מרקו בלבול, אבל לא כבשה בשלושת משחקיה האחרונים (כולל ההפסד 1:0 לבני סכנין בגביע).

* הפועל תל אביב לא ניצחה משחק חוץ בליגת העל מאז ה-2:3 בקרית שמונה במרץ 2017. ב-13 ניסיונות מאז, היו לה תשע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: חיפה
קהל: 17906

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully