וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "לא חששתי כשלקחתי את מכבי חיפה כשהיא היתה למטה"

4.2.2019 / 22:57

מאמן הירוקים נשמע מרוצה אחרי הניצחון. על מוחמד עוואד: "התפקיד שלו הוא להוכיח לי שמקומו ב-11". על פריי ופלקושצ'נקו: "הם נותנים לי אפשרות לשנות את המשחק מהספסל". רפואה על הטעות של לבקוביץ': "הזהרתי אותו והוא יודע את זה"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון מתוק. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה חזרה הערב (שני) לנצח עם 2:3 סוער על הפועל תל אביב במשחק שבו כל השערים הובקעו במחצית הראשונה. מוחמד עוואד כבש צמד, רוקאביציה הוסיף אחד בתווך, כשמנגד אדי גוטליב ורמזי ספורי משיגים שערים מצמקים, אך לא הצליחו למנוע הפסד כואב מהאדומים, ששוב צריכים להסתכל בדאגה לעבר הקו האדום. מרקו בלבול מנגד יכול להיות מרוצה מהיכולת שהציגו שחקניו בעיקר בחלק ההתקפי וגם מהעובדה שהקבוצה שלו חזרה למקום השני בליגה. קרים פריי נכנס לבכורה בדקה ה-60 ובעיקר ייזכר בגלל ההחמצה הגדולה שלו כעבור שתי דקות.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. אדריאן הרבשטיין
ותודה לקהל. שחקני מכבי חיפה מרוצים/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מההופעה של השחקנים שלי. פתחנו מצוין, שלטנו במשחק. חבל שספגנו שערים כאלו לא מחוייבים. במחצית השנייה היינו צריכים לגמור את המשחק. השחקנים הראו אופי ובסופו של דבר מה שחשוב זה שניצחנו".

על מוחמד עוואד: "בכל פעם יש לי החלטה מקצועית כזו או אחרת. השיקולים שלי הם מקצועיים לחלוטין. אני שמח שמוחמד הבקיע, היה לו משחק טוב. התפקיד של השחקנים הוא להוכיח שמקומם ב-11".

על שחקני הרכש שהצטרפו (פלקושצ'נקו ופריי): "הבאנו שחקנים כדי שתהיה לנו אפשרות לשנות את המשחק מהספסל. אני שמח שהיום יש לי את האפשרות הזו. שניהם הגיעו למצבים ויצרו מצבים. לא פחדתי שלקחתי את מכבי חיפה כשהיא היתה למטה. נצטרך לעבוד קשה כי גם במשחק הזה ראינו שיש לנו מה לשפר ויש עוד על מה לעבוד. הקהל רואה קבוצה מחוייבת וצעירה".


קובי רפואה: "אני לא מצפה לתת משחקים משוגעים. אני חושב שמשחק ההגנה שלנו לא היה טוב בכלל והתוצאה בהתאם. לא יכול להיות שקבוצות יגיעו בקלות לשער מול קבוצת תחתית כמונו". על התקרית עם לבקוביץ': "במשחקים כאלו לא צריך לקחת סיכונים. לא נהרוג אותו על הטעות הזו. זה קורה לצערי, אבל נמשיך קדימה. הזהרתי אותו והוא יודע את זה, אבל אנחנו עומדים מאחוריו".

על המשך העונה: "כרגע אנחנו בתחתית וזו עובדה. קבוצת תחתית צריכה להיראות אחרת. היום לא קיבלנו החלטות נכונות והפסדנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
הצד המאוכזב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully