וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: באיירן מינכן עלתה לרבע הגמר עם 2:3 מול הרטה ברלין בהארכה

שער של קינגסלי קומאן בדקה ה-98 סידר לבווארים כרטיס לשלב הבא בתום קרב קשה. שאלקה טיילה עם 1:4 מול דיסלדורף, גם לייפציג עלתה

סרג' גנאברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
גנאברי חוגג/רויטרס

שלב שמינית הגמר של הגביע הגרמני נמשך היום (רביעי) כשבמוקד הצליחה באיירן מינכן לעלות לשלב הבא אחרי 120 דקות ו-2:3 קשה מאוד בחוץ מול הרטה ברלין. עוד קודם לכן, ר.ב. לייפציג גברה 0:1 בביתה על וולפסבורג ואוגסבורג שרדה את הביקור בקיל וניצחה אותה 0:1. שאלקה הצליחה לעלות בצורה מרשימה עם 1:4 גדול מול פורטונה דיסלדורף.

העולות לרבע הגמר: באיירן מינכן, שאלקה, ר.ב. לייפציג, אוגסבורג, ורדר ברמן, המבורג, היידנהיים, פאדרבורן

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
חגיגה אדומה בדרך לרבע הגמר/רויטרס

הרטה ברלין - באיירן מינכן 3:2 (אחרי הארכה)

הבווארים, שוב ללא מנואל נוייר שפצוע בידו, נאלצו לעבוד קשה מאוד במשך 120 דקות על מנת לעבור את הקבוצה מהבירה ולזכות באפשרות לשוב אל האצטדיון האולימפי בברלין פעם נוספת העונה. הרטה עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית כשסלומון קאלו מצא את מקסימיליאן מיטלשטאדט, שבעט נגד כיוון התנועה של סוון אולרייך פנימה את ה-0:1. ארבע דקות חלפו וסרג' גנאברי איזן אחרי הורדה יפה של רוברט לבנדובסקי וזה 1:1. גנאברי השלים מהפך בדקה ה-49 עם עוד סיומת נפלאה, הפעם אחרי מסירת עומק של חאמס רודריגס. אבל זה לא הספיק לבאיירן שספגה את השני מרגליו של דייבי זלקה אחרי טעות אומללה של מאטס הומלס בדקה ה-67 והמשחק הלך להארכה. באיירן המשיכה ללחוץ גם בהארכה ומצאה את הרשת בדקה ה-98. בעיטה אקרובטית של רוברט לבנדובסקי מצאה את קינגסלי קומאן, שקפץ הכי גבוה שקפץ במהלך חייו ונגח פנימה את ה-2:3.

עוד באותו נושא

גביע גרמני: ורדר ברמן גברה על דורטמונד בפנדלים בתום דרמה אדירה

לכתבה המלאה
שחקן לייפציג מתיאוס קוניה חוגג עם חבריו. GettyImages
הכריע את ההתמודות. מתיאוס קוניה/GettyImages

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 0:1

באחד מהקרבות המסקרנים של הסיבוב בו קיבלנו שתי קבוצות שחוות עונה נהדרת בליגה, המארחים הצליחו לצאת עם ידם על העליונה. החלוץ הברזילאי הצעיר מתיאוס קוניה כבש את השער היחיד במשחק (9), לייפציג הייתה קרובה לא פעם לשני אבל נאלצה להסתפק בשער של קוניה שהעלה אותה לרבע הגמר. לייפציג עלתה לראשונה אי פעם לרבע גמר הגביע.

אחמד קוטוג'ו שחקן שאלקה. רויטרס
קוטוג'ו בן ה-18 כבש שער יפהפה/רויטרס

שאלקה - פורטונה דיסלדורף 1:4

בליגה כלום לא הולך לרויאל בלוז, אבל אולי הישועה שלהם תגיע דווקא מהגביע? בינתיים הם כבר ברבע הגמר אחרי ניצחון ביתי מרשים ונינוח מול הקבוצה מהעיר הקרובה. אחמד קוטוג'ו בן ה-18, שרק בשבוע שעבר חתם לראשונה על חוזה מקצועני, כבש את הראשון בדקה ה-30 עם ביצוע נהדר. סאליף סאנה עם צמד נדיר (48 ו-87) ומארק אות (53) הוסיפו כשבצד השני ראובן הנינגס רק מצמק בדקה ה-71.

שטפן רויטר המנהל המקצועי של אוגסבורג עם עוזר המאמן יינס להמאן. GettyImages
יינס להמאן על הספסל יחד עם המנהל המקצועי, שטפן רויטר/GettyImages

קיל - אוגסבורג 1:0

האורחים מתחתית הבונדסליגה הציגו על הספסל את עוזר המאמן החדש שלהם, יינס להמאן. כנראה שזה עזר להם ואחרי 85 דקות בשליטה של המארחת, מיכאל גרגוריץ' הצליח לכבוש ולהעניק להם את הכרטיס לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully