וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: ורדר ברמן גברה על דורטמונד בפנדלים בתום דרמה אדירה

אחרי 3:3 בתום 120 דקות, מוליכת הבונדסליגה לא עמדה בלחץ, נכנעה 2:4 בדו קרב מהנקודה הלבנה והודחה בשמינית הגמר. גם לברקוזן הודחה

וידאו: רויטרס

שלב שמינית גמר הגביע הגרמני נפתח היום (שלישי) כשבמוקד קיבלנו דרמה אדירה, בה ורדר ברמן גברה בדו קרב פנדלים על בורוסיה דורטמונד בסיגנל אידונה פארק אחרי 3:3 מדהים בתום 120 דקות. הפתעה נוספת הגיעה מכיוון באייר לברקוזן, שהפסידה 2:1 בחוץ להיידנהיים מליגת המשנה. מוליכת אותה הליגה, המבורג, גברה 0:1 בביתה על נירנברג. במשחק נוסף פדרבורן גברה 1:3 על דואיסבורג.

חלוץ בורוסיה דורטמונד פאקו אלקאסר מאוכזב. רויטרס
לא הצליח לעצור את הדמעות. פאקו אלקאסר בסיום/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - ורדר ברמן 3:3 (4:2 בפנדלים)

וואו, איזה משחק קיבלנו בסיגנל אידונה פארק. מוליכת הבונדסליגה ספגה כבר בדקה החמישית ממילוט ראשיקה, אבל כדור חופשי אדיר של מרקו רויס הרגיע על סף הירידה להפסקה וקבע 1:1. זו גם הייתה התוצאה אחרי 90 דקות והלכנו להארכה, בה התחיל הטירוף האמיתי.

בדקה ה-105 כריסטיאן פוליסיץ' השלים מהפך והעלה את דורטמונד ל-1:2, אבל כעבור שלוש דקות בלבד קלאודיו פיזארו בן ה-40 הראה שהוא פשוט לא נגמר כשאיזן ל-2:2 עם שער נפלא. היתרון חזר לדורטמונד בדקה ה-113, כשמקסימיליאן פיליפ חדר לרחבה במבצע אדיר ומצא את המגן אשרף חכימי שקבע מקרוב 2:3. דורטמונד כבר חשבה שיש לה את הכרטיס לרבע הגמר, אבל בדיוק אז הגיע מרטין הרניק האוסטרי שאיזן ל-3:3 דרמטי בדקה ה-119, והמשחק הלך לפנדלים.

שם, הניסיון של שחקני ברמן הבוגרים בהרבה הכריע. פאקו אלקאסר ומקסימליאן פיליפ החטיאו את הפנדלים הראשונים של דורטמונד, ברמן לא החטיאה והכדור הרביעי של מקס קרוזה סגר עניין וקבע 2:4 בבעיטות ההכרעה הדרמטיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן באייר לברקוזן פטר בוס. רויטרס
הדחה כואבת. פטר בוס/רויטרס

היידנהיים - באייר לברקוזן 1:2

הקבוצה של פטר בוס רצתה להמשיך במומנטום מהניצחון הגדול על באיירן מינכן בשבת במשחק החוץ הקשה, אבל נתקלה ביריבה נהדרת שהצליחה להפתיע אותה. היידנהיים, שנמצאת במקום החמישי בבודנסליגה השנייה ובמרחק שש נקודות בלבד מהמבורג המוליכה, הצליחה לחזור מפיגור אחרי שיולאן ברנדט העלה את האורחים ליתרון (44) ונעזרה בשערים של ניקולה דובידן (47) ומוריס מולתהופ (72) שהפכו וסידרו להיידנהיים ניצחון יוקרתי על קבוצת בונדסליגה.

שחקני המבורג חוגגים. רויטרס
ניצחון מוצדק. המבורג חוגגת/רויטרס

המבורג - נירנברג 0:1

המארחת הגיעה אחרי שהפסידה 2:0 לארמיניה בילפלד בסוף השבוע, מה שהיה ההפסד השני שלה בשלושת משחקי הליגה האחרונים. עם זאת, היא עדיין מוליכה את הבונדסליגה השנייה והוכיחה בדיוק למה עם ניצחון מוצדק לחלוטין על נועלת טבלת הבונדסליגה. נירנברג בעטה לשער פעם אחת בלבד לאורך כל המשחק, ושער של ברקאי אוזקן (54) הכריע את ההתמודות.

תוצאה נוספת:

דואיסבורג - פדרבורן 3:1
לדואיסבורג: קאולי אוליביירה-סוזה (47). לפדרבורן: ברנרד טקפטיי (52), קאי פרוגר (60), כריסטופר אנטוי-אדג'יי (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully