וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "גאה שאני מאמן במכבי תל אביב, בלאט מאמן אגדי"

6.2.2019 / 17:15

היווני התייחס למפגש עם קבוצתו לשעבר אולימפיאקוס: "לא אשכח את תקופתי שם" (ה', 21:05, ערוץ5). צפו בצהובים נפרדים משמלוק

one

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת משחק היורוליג מחר נגד אולימפיאקוס (21:05, ספורט 5). הצהובים מגיעים למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, לבאסקוניה ולהפועל חולון, כשהם יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון על היוונים ביד אליהו תהפוך את הסיכוי שלהם להעפיל לפלייאוף לקטן משמעותית.

בימים שמאז ההפסד לחולון עסקו במכבי בהתאוששות ובהכנה לקבוצה היוונית. בקבוצה מודעים לירידה הגדולה ביכולת ההגנתית במשחקים האחרונים, וזאת לאחר עלייה שהובילה לרצף הניצחונות הנאה ביורוליג, ובצוות המקצועי ביקשו פעם אחר פעם השבוע להשאר אגרסיביים ומפוקסים. במכבי מקווים כי צמד שחקני הפנים, אלכס טיוס וג'וני אובריאנט, שרשמו משחקים לא טובים לאחרונה, ירימו את הרמה לקראת ההתמודדות החשובה. סקוטי ווילבקין, שלא שיחק בחולון בשל מחלה, ישוב לסגל.

עוד בנושא

שמלוק מחרובסקי הלך לעולמו בגיל 81: "אחד היוצרים של האימפריה"
ביוון מעריכים: ניקולה מילוטינוב יהיה כשיר למשחק נגד מכבי תל אביב
הפועל חולון מנסה להירגע אחרי התקרית עם האוהדים

את מסיבת העיתונאים שלו פתח יאניס ספרופולוס בהתייחסות למותו של מנהל המועדון לשעבר שמלוק מחרובסקי: "זה שבוע עצוב, אני רוצה להשתתף בצער משפחתו - בשמי ובשם כל השחקנים".

על המשחק עצמו אמר היווני: "זה משחק חשוב מאוד מול קבוצה טובה מאוד, כולם יודעים כמה אולימפיאקוס חזקה. נצטרך להיות מאוד מרוכזים, לשמור טוב מאוד ולשחק התקפה חכמה. כמובן שיש לי רגשות כלפי אולימפיאקוס, אבל כרגע אני מתעסק אך ורק במשחק עצמו. לעולם לא אשכח את התקופה שלי באולימפיאקוס, אני גאה שאימנתי שם, אבל אני גאה גם בזה שאני מאמן במכבי. דיוויד בלאט הוא מאמן אגדי ולא הצליח רק במכבי, הוא הצליח בכל מקום בו עבד, אבל המשחק הזה הוא לא בין ספרופולוס ובלאט אלא מכבי ואולימפיאקוס.

"הבעיה הכי גדולה שלנו במשחקים האחרונים היתה ההגנה, זה הדבר הכי חשוב שנשפר. התמקדנו בזה הרבה ואנחנו לא רוצים לספוג שוב קרוב למאה נקודות. קצב המשחק חשוב ונרצה לשלוט בו, כדי לעשות את זה נצטרך לשחק הגנה טובה".

ג'וני אובריאנט נשאל מה על מכבי תל אביב לעשות על מנת לשפר את היכולת ההגנתית וענה: "אנחנו פשוט צריכים להיות קשוחים יותר. במשחקים האחרונים קלעו נגדנו סלים קלים". על חשיבות המשחק: "כל משחק הוא חשוב. הגישה שלנו היא להתרכז בכל משחק בנפרד. היו לנו עליות וירידות, אנחנו מתרגשים מהמשחק הזה ואני משוכנע שתהיה אנרגיה נהדרת מחר. המאמן שלנו מאוד רוצה לנצח נגד קבוצתו הקודמת. הוא מכיר את השחקנים שלהם ואת השיטה שלהם, זה משחק מרגש".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר לסגל. סקוטי ווילבקין/דני מרון

אולימפיאקוס תנחת בישראל רק בשעות הערב ותערוך את האימון היחיד שלה ביד אליהו בבוקר המשחק. דיוויד בלאט חוזר לאולם אותו הוא מכיר כל כך טוב אחרי הפסד לברצלונה בבית, וכשלא מעט שחקנים סוחבים איתם פציעות שמגבילות אותם. מי שנמצא בספק להתמודדות הוא הסנטר הסרבי ניקולה מילוטינוב, ואם הוא ייעדר יצטרך אקס גלבוע/גליל זאק לידיי להרים את יכולת המשחק שלו. בנוסף צירפה הקבוצה את הרכז בריאנטה וובר, שאמור לחזק את העמדה הבעייתית יחסית של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully