וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר שאחרי ההדחה: התנצלויות בפני דן שמיר, דאגה מהפציעה של גיא פניני

6.2.2019 / 11:14

הפועל חולון סיימה את דרכה בליגת האלופות, ובמועדון מנסים להרגיע את הרוחות לפני שבוע הגביע. אוהדים פנו למאמן והתנערו מהקללות והאיומים, הפורוורד סובל מנקע בקרסול. מחר: הגרלת היורופקאפ

לא מעט פרצופים מדוכדכים נראו אמש (שלישי) באופן טבעי ביציאה מהיכל הטוטו, לאחר שהפועל חולון הפסידה בבית לנאנטר והודחה מליגת האלופות. אלא שזמן רב לאיסוף השברים לא נותר לה: בעוד חמישה ימים תופיע הקבוצה בחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים, ובמועדון מנסים להרגיע את הרוחות.

שלושת האוהדים שקיללו את דן שמיר ואיימו עליו ברדתו מהפרקט מרכזים סביבם את מירב תשומת הלב. המאמן הביע בכנות את תחושותיו והגיב לתקרית, באומרו כי "זה עצוב, וגם אם אחרים אומרים שזה לא מזיז להם - אז לי זה כן מזיז, וזה כואב וזה פוגע". במהלך הלילה והבוקר הוא קיבל הודעות מאוהדים רבים שהתנערו מהאקט המכוער, התנצלו בפניו והבהירו כי אינם מסכימים עם התוכן והדרך.

שחקן נאנטר דומיניק ווטרס עם שחקן הפועל חולון קורי וולדן. אתר פיב"א, אתר רשמי
לא הצליח להביא את האנרגיות מהמשחק מול מכבי תל אביב. קורי וולדן שומר על דומיניק ווטרס/אתר רשמי, אתר פיב"א

גיא פניני, שנפצע אתמול בסמוך לסיום המשחק, סובל מנקע בקרסול ובקבוצה מקווים מאוד שיהיה כשיר לקראת יום שני. הפורוורד צפוי להיבדק בהמשך היום, ואז תתקבל אינדיקציה טובה יותר בנוגע למצבו.

מחר תשתתף חולון בהגרלת שמינית גמר היורופקאפ, המפעל הרביעי בחשיבותו באירופה, שאליו נשרה בעקבות ההדחה מליגת האלופות. כל שלבי הנוקאאוט ייערכו בשיטת משחקים כפולים (בבית ובחוץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully