וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריס סן ז'רמן רוקמת טרייד בין ניימאר לקוטיניו, איסקו יערוק לברצלונה?

בספרד מדווחים על טרייד אפשרי שיחזיר את ניימאר לבארסה, ברתומאו: "איסקו? אם ארצה אותו, אפנה קודם לריאל מדריד"

AP

ברצלונה תארח הערב (רביעי, 22:00, ספורט 4) את ריאל מדריד לקלאסיקו הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע הספרדי. ליאונל מסי שב להתאמן וצפוי לפתוח, בעוד שעוסמאן דמבלה עדיין לא כשיר ויראה את המשחק הזה מהיציע. יממה לפני המשחק הגדול, ג'וספ ברתומאו הנשיא של ברצלונה, ערך ראיון ל"El Partidazo de COPE" ובו הוא התייחס בין היתר לסוגיות מעניינות ושחקנים שעל הפרק כמו ניימאר וגם איסקו.

כידוע, איסקו מסוכסך עם סנטיאגו סולארי ובקושי מקבל דקות בריאל מדריד, שהעונה דלילה מתמיד וגם סובלת ממכת פציעות. ברתומאו נשאל האם ישנה אפשרות שברצלונה תחתים את איסקו וענה: "אם המאמנים שלנו יבקשו את שחקן שירצה לעזוב את ריאל מדריד, ברור שנחתים אותם. אבל זה לא קרה מאז שאני פה. לגבי איסקו, קודם אדבר עם ריאל מדריד לפני שאדבר עם השחקן".

עוד בנושא:

גארת' בייל על זינדין זידאן: "לא היינו החברים הכי טובים"
ברצלונה - ריאל מדריד: מסי התאמן וצפוי לשחק, דמבלה לא בסגל

ניימאר ברצלונה. GettyImages
יחזור לעוד פרק בברצלונה? ניימאר/GettyImages

ומה עם ניימאר? הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן שוב נפצע וייתכן שאף סיים את העונה. זאת לאחר שגם בעונה שעברה הוא החמיץ את כל החלק האחרון והחלים רק לקראת פתיחת המונדיאל. בזמן שבצרפת מתחילים להגיע דיווחים שפריס עשויה למכור אותו, בתכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צ'יריגוייטו" טוענים שפריס מתכננת עסקה ענקית עם ברצלונה שבמסגרתה ניימאר יחזור למועדון הקטלאני ופיליפה קוטיניו יעשה את הדרך ההפוכה.

ברתומאו התייחס בראיון שלו גם לניימאר כשאמר: "הוא מעולם לא התקשר אליי, וגם לא אבא שלו. הם לא פנו אליי כדי לחזור". ברתומאו, שקיבל סכום שיא של 222 מיליון יורו עבור הברזילאי, הוסיף: "השתמשנו בכסף הזה כדי להחתים שחקנים נהדרים כמו קוטיניו ודמבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully