וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי תל אביב: ולאדן איביץ' מתכנן כמה שינויים בהרכב

אופואדו חזר ממחלה וצפוי לפתוח, גם פיבן, דוידזאדה, אצילי ויונתן כהן בתמונת ההרכב. בשיר הצעיר תורגל בהרכב המארחת (ד', 21:00, ספורט 5)

רבע הגמר - משחק ראשוןהסתיים06/02/2019
בני סכנין
  • שאייבו (75)
4:1
  • (13) אופואדו
  • (29) כהן
  • (41) כהן
  • (63) מיכה
מכבי תל אביב
צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

בני סכנין

אחרי ה-2:2 המתסכל מול עירוני קרית שמונה ורגע לפני משחק הליגה מול הצהובים, בני סכנין תנסה להפתיע מחר (רביעי, 21:00, ספורט 5) את מכבי תל אביב במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה, כשהמטרה הראשונה היא לא לספוג "בבית". כזכור, המשחק לא ייערך בדוחא אלא באצטדיון בעכו, בעקבות העונש שהוטל על המועדון לאחר ההתפרעות האלימה מול מכבי פתח תקוה. המאמן גיורגי דרסיליה תרגל בהרכב את השחקן הצעיר בהג'ת בשיר במקום אוסאמה חלאיילה, אבל עדיין ישנה התלבטות לגבי הצלע השלישית בהתקפה לצד שלומי אזולאי ומוחמד גדיר. איהאב גנאים צפוי גם הוא לחזור להרכב, אחרי שריצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. במועדון רצו להתחזק יותר בחלון ההעברות, אבל לא הצליחו לעשות זאת. למרות האכזבה, במועדון מאמינים שניתן להישאר בליגה גם עם הסגל הנוכחי.

בהג'ת בשיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
הזדמנות נדירה ב-11? בהג'ת בשיר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

ולאדן איביץ' צפוי לערוך מספר גדול של שינויים בהרכב מכבי תל אביב לקראת משחק הגביע, ביחס ל-11 שפתחו ב-1:1 מול הפועל חיפה במשחק הליגה האחרון. צ'יקו אופואדו, שנעדר בשל מחלה מהמשחק, התאמן הערב בצורה מלאה והוא עשוי לפתוח בחוד במקום איתי שכטר. עומר אצילי אמור לשוב להרכב וכך גם יונתן כהן. ייתכן שגם אופיר דוידזאדה ואלי דסה יפתחו, אף על פי שהאחרון כלל לא היה בסגל בשני המשחקים האחרונים מאחר שלטענת איביץ' ראשו לא היה נקי לטובת מכבי תל אביב. שחר פיבן אמור לחזור למרכז ההגנה, איתן טיבי שוב לא יהיה בסגל.

עוד באותו נושא

חלון ההעברות נסגר: אנאן חתם בבית"ר, זר חדש למכבי פ"ת, דודו ביטון בהפועל חיפה

לכתבה המלאה
צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב. קובי אליהו
חזר לאיתנו. צ'יקו אופואדו/קובי אליהו

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: עכו
קהל: 1500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully