וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל חולון הודחה אחרי הפסד 74:62 ביתי לנאנטר

אכזבה אדירה לחולון, שהפסידה לצרפתים בקרב הישיר על המקום בשמינית גמר המפעל. נשרה ליורופקאפ, בו משחקת גם עירוני נס ציונה

שחקן נאנטר דומיניק ווטרס עם שחקן הפועל חולון קורי וולדן. אתר פיב"א, אתר רשמי
אכזבה לחולון. קורי וולדן עם דומיניק ווטרס/אתר רשמי, אתר פיב"א

דווקא אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, הפועל חולון לא צלחה הערב (שלישי) את רגע האמת של העונה האירופית שלה, והפסידה בביתה 74:62 לנאנטר הצרפתית במסגרת ליגת האלופות בכדורסל. היה מדובר בקרב ראש בראש על הכרטיס לשמינית הגמר, בו הצרפתים עלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון וגרמו לחולון לרדוף אחריהם ללא הצלחה. משמעות ההפסד היא הדחה מליגת האלופות ונשירה למפעל הרביעי בחשיבותו, היורופקאפ, בו משחקת גם עירוני נס ציונה.

הקבוצה של דן שמיר היתה בדרך הבטוחה לשלבי הנוקאאוט, כשעמדה על מאזן של 2:6, אולם היא הפסידה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים והסתבכה בגדול. גם הערב זה פשוט לא הלך לה ומשהו הרגיש כבוי: הצרפתים פתחו בטירוף וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 15:27. המגמה נמשכה גם ברבע השני, ולהפסקה האורחים ירדו ב-28:42. ברבע השלישי חולון עשתה קולות של חזרה, אבל הצרפתים שוב נתנו פוש והפעם דאגו לשמור על ההפרש הנוח שלהם עד לסיום ולנצח 62:74.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אתר פיב"א, אתר רשמי
קבוצתו כשלה ברגע האמת. דן שמיר/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל חולון פתחה עם: סקוטי ריינולדס, קורי וולדן, דקוואן ג'ונס, טי ג'יי קליין ושון ג'ונס. הצרפתים פתחו טוב יותר ועלו במהירות ליתרון 2:7. שלשה של לאהו קונאטה העלתה את נאנטר ל-4:12 ודן שמיר הזעיק פסק זמן. חולון פשוט לא הצליחה לעצור את התקפת הירוקים, וקונאטה העלה אותם ל-7:19 כשנותרו קצת פחות מארבע דקות לסיום הרבע. חולון הצליחה למזער מעט נזקים ולסיים את הרבע בפיגור 27:15.

רבע 2:

אחרי יותר משתי דקות בלי סל ברבע, האוקור פאלסון תפר שלשה והעלה את נאנטר ל-15:30, היתרון הגבוה ביותר של הצרפתים עד כה במשחק. חולון כבר התחילה לעשות קולות של חזרה למשחק, אבל נאנטר דאגה לשמור על הפרש גבוה. חולון נאלצה לרדת להפסקה בפיגור 42:28 והיא תצטרך לבצע במחצית השנייה קאמבק גדול על מנת לחזור למשחק.

עוד באותו נושא

וולדן סטייט: באיחור של שנה, הפועל חולון התאהבה בקורי וולדן

לכתבה המלאה
seperator

רבע 3:

חולון פתחה את המחצית השנייה טוב יותר. סל של דקוואן ג'ונס השלים ריצת 3:9 מתחילת הרבע, והוריד את ההפרש לחד ספרתי כשקבע 45:37. חדירה של ג'רמי סנגלין לסל הרגיעה את האורחים והחזירה להם את היתרון הנוח שלהם שעמד על 39:52. חולון נכנסה לרבע המכריע כשהיא בפיגור 59:47.

רבע 4:

שלשה של שלומי הרוש מהפינה הורידה ל-62:50. שלשה נוספת של הרוש וסחיטת עבירה הורידה ל-10, וזה 64:54, קצת יותר משש דקות לסיום. נאנטר לא התרגשה, וההפרש שוב חזר למה שהיה ברבעים הקודמים. נראה היה שחולון וגם הקהל שלה כבר מיואשים ומחוסרי אנרגיות, והתוצאה הייתה 54:68 לצרפתים קצת יותר משתי דקות לסיום. שלשה של דומיניק ווטרס, שחגג בהפגנתיות מול הקהל של חולון במדיה שיחק בעבר, כנראה סגרה סיפור וקבעה 57:72. בסיום, זה היה 62:74 לנאנטר.

קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 16 נקודות, טי ג'יי קליין 13 (10 ריבאונדים), דאריון אטקינס 8 (8 ריבאונדים), שלומי הרוש 7, דקוואן ג'ונס 7, סקוטי ריינולדס 4, גיא פניני 3, שון ג'ונס 2, עמית שמחון 2.

קלעו לנאנטר: ג'וליאן גאמבל 15 נקודות (9 ריבאונדים), דומיניק ווטרס 14 (7 אסיסטים), לאהו קונאטה 12 (9 ריבאונדים), האוקור פאלסון 12, אדאס יוסקביצ'יוס 9, ג'רמי סגנלין 6, דימיטריוס טרידוול 5, ז'אן-מארק פנסה 1.הוגו אינברניצי (23:10) וקורנטן קרנה (00:16) שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully