וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: אנתוני אנאן ינחת הלילה ויחתום עד תום העונה

4.2.2019 / 17:52

הקשר הגנאי יגיע הלילה לישראל ויהיה ההחתמה האחרונה בחלון ההעברות הנוכחי של הקבוצה מהבירה, ששחררה את מתן פלג ועוז סיטון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) על צירופו של הקשר הגנאי אנתוני אנאן בן ה-32. השחקן ינחת עוד הלילה (בין שני לשלישי) בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום עד תום העונה. הגנאי התאמן בחודש האחרון בגרמניה, מקום מגוריו, ולטענתו נמצא בכושר סביר.

אנתוני אנאן בן ה-32 החל את דרכו באירופה ברוזנבורג ב-2008 ושיחק שם שלוש שנים לפני שעבר לשאלקה ב-2011 תמורת 3.5 מיליון יורו והיה אמור להיות מחליפו של איבן ראקיטיץ' שעבר אז לסביליה. למרות זאת אנאן לא ממש היה תחליף ראוי לקרואטי והושאל משאלקה לוויטסה ואוסאסונה כשבסך הכול הוא רושם 12 הופעות אצל הרויאל בלוז. לאנאנן יש 67 הופעות במדי נבחרת גאנה.

אנאן יהיה הרכש האחרון של בית"ר בחלון הנוכחי, וכעת הקבוצה תתמקד עד סיום החלון בדילול הסגל. לירוי צעירי בודק מספר אופציות, וכך גם אפונסו טיירה. בתוך כך, הודיעה בית"ר גם כי מתן פלג הושאל עד תום העונה להפועל מרמורק מהלאומית והקשר עוז סיטון הושאל גם הוא להפועל רמת גן. השניים יחזרו לקבוצה בתום העונה הנוכחית.

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה מתכנן ניר קלינגר מספר שינויים: אופיר קריאף צפוי להחליף את דן איינבינדר ואור זהבי עשוי לחזור להרכב על חשבון טל כחילה. דוד קלטינס צפוי להמשיך לתפקד כמגן שמאלי ואילו מיקי סירושטיין ימשיך בקישור. בבית"ר מקווים שלפחות 20 אלף אוהדים יגיעו לטדי, במה שעשוי להיות משחק ההזדמנות האחרונה של הקבוצה במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון.

עוד בנושא

טל בן חיים: "התביישתי להיות על כר הדשא". קלינגר על בניון: "נותן מענה מדהים"
נהמות מכוערות לעבר פלומן וקונטה, קלינגר: "הבטחתי שארד מהמגרש"

אנתוני אנאן, קשר גנאי שמועמד לבית"ר ירושלים. GettyImages
בדרך לבירה. אנתוני אנאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully