וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהמות מכוערות לעבר פלומן וקונטה, קלינגר: "הבטחתי שארד מהמגרש"

2.2.2019 / 22:49

תקרית מכוערת בליגת העל: אוהדים של בני יהודה נהמו לעבר שני שחקנים של בית"ר ירושלים, השופט איים להפסיק את המשחק, הכרוז הזהיר. קונטה הגיב בסערה להנהמות, קלינגר ניסה להרגיע. אבוקסיס: "יש פה אוהדים שרוצים להזיק לקבוצה". בית"ר תנסה לצרף את אנאן

אירוע מכוער הערב (שבת) באצטדיון המושבה בפתח תקוה, כאשר כמה מאוהדי בני יהודה נמו לעבר אנז' פרדי פלומן ואנטואן קונטה, שחקניה שחומי העור של בית"ר ירושלים. הנהמות והקריאות הגזעניות החלו בשלהי המחצית הראשונה, כאשר קונטה גם ניגש לשופט יגאל פריד והתלונן בפניו. בהוראת השופט, הכרוז באצטדיון הודיע כי המשחק יופסק אם תהיינה שוב קריאות גזעניות במהלך המחצית השנייה. בסופו של דבר הנהמות פסקו והמשחק הגיע לסיום (0:2 לבית"ר ירושלים).

"בעקבות התנהגות גזענית שמפריעה להתנהלות המשחק, השופט הודיע שייתכן כי יהיה עליו לעצור את המשחק", אמר הכרוז לקהל הצופים. "אם תימשך ההתנהגות הגזענית בקרב קהל האוהדים, המשחק יופסק. לא נסבול קריאות גזעניות ביציעים". כוחות האבטחה באצטדיון פעלו לאיתור חשודים ואוהד אחד נעצר.

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום: "יש פה מספר אוהדים שרוצה לעשות נזק לבעלים, לקבוצה, לי. מה חדש פה? זה היה בתחילת העונה כשהפסדנו באשדוד ואמרו שהסגל הזה לא מתאים לליגה א' ועכשיו כשקצת לא הולך אז זה שוב קורה. זה כמה עשרות אנשים שרוצים לעשות נזק לקבוצה. הם מחפשים לעשות נזק לקבוצה מאז המכירה של ירדן שועה. אנחנו רגילים לזה ונצטרך להילחם גם בזה".

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר, סיפר כי קונטה סער בחדר ההלבשה בהפסקה אחרי התקרית הגזענית: "ניגשתי לקונטה ואמרתי לו בצורה ברורה שאני מבטיח לו שבפעם הבאה שנוהמים לו אני יורד מהמגרש ביחד איתו. אני חושב שזה הרגיע אותו ונתן לו דחיפה. אני שמח שאוהדי בני יהודה תפסו את עצמם במחצית השנייה והפסיקו עם זה".

שחקני בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה, דן איינבינדר עם השופט יגאל פריד. יוסי ציפקיס
ניגש לשופט לאחר האירוע הגזעני. אנטואן קונטה/יוסי ציפקיס

הניצחון הערב וההתקרבות לפלייאוף העליון, הפיחו תיאבון בבית"ר ירושלים שתנסה לצרף את הקשר האחורי אנתוני אנאן עד תום מועד ההעברות בעוד שלושה ימים.

קלינגר אמר: "עברנו משחק חוץ קשה מאוד, אבל בית"ר ירושלים שיחקה היום כדורגל טוב ודינמי. נכון שהפתיחה הייתה לא טובה, אבל אז חזרנו לבסיס וכל מה שתכננו באסיפות הווידאו השבוע עבד לנו. הלכנו לאגפים ושיחקנו חכם מול שלושה בלמים. השחקנים הביאו את האיכויות שלהם, את האינטלגינציה והצליחו לפצח קבוצה קשה כמו בני יהודה".

קלינגר הוסיף ואמר: "לא הייתי אומר שאנחנו קרובים לפלייאוף העליון, אבל עשינו צעד נוסף. בשבוע הבא יש לנו משחק קשה מאוד נגד מכבי חיפה. שחררנו מספר לא מבוטל של שחקנים וגם כשעידן ורד יחזור לכושר מלא אז יש לי עוד שחקן שאנחנו לא חולקים על היכולות שלו. גם פלומן וגם קונטה לא היו כשירים ב-100% ונתנו הכול. אני לא חושב שצריך להשתגע כי עוד לא עשינו שום דבר. התקדמנו לא מעט, אבל יש עוד חמישה משחקים".

יוסי בניון שגילה יכולת גבוהה ובישל את שני השערים, אמר: "עזבתי את מכבי פתח תקוה ולקח לי זמן לחזור לעניינים. אני מקבל פה דקות ומנסה לעשות את המקסימום. בשני המשחקים האחרונים פתחתי וניצחנו. אני מנסה ליהנות מכל דקה על המגרש, לשמחתי אני מושך את הקריירה כמה שיותר. אני עושה את המקסימום בשביל הקבוצה ומקווה שזה יימשך כמה שיותר".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, התייחס גם הוא ליכולת המקצועית של קבוצתו: "יש תקופות אצל קבוצות שהן פחות טובות ואנחנו בתקופה לא טובה בשבועות האחרונים. לכל קבוצת כדורגל בארץ ובעולם יש תמיד חודש פחות טוב. אנחנו לא כובשים כמו שאנחנו רוצים ולא עושים מהלכים כמו שאנחנו רוצים. אנחנו צריכים לשפר את זה. ברור שהמקום שלנו בפלייאוף העליון בסכנה ועכשיו הסכנה הפכה למוחשית".

שחקן בני יהודה, דן מורי, מול שחקן בית"ר ירושלים, אנז' פרדי פלומן. יוסי ציפקיס
תקרית מכוערת. פלומן/יוסי ציפקיס
יקוב סילבסטר שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
לא שותף. סילבסטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully